Gå til innhold

spiderman hettegenser

Gjest spiderman jakt

Anbefalte innlegg

Gjest spiderman jakt

Har sett mange barn i spiderman hettegenser.

På hetta er det plastvindu sånn at når du har på hetta kan du stenge glidelåsen oer hodet og se gjennom plastvinduene.

Vet noen et sted jeg kan bestille fra?

Har spurt hvor de har skaffet den og da sier de syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spiderman jakt

Guttene mine har sånne. De ble kjøpt i tyrkia, Jeg har alldri sett de her hjemme

Ja det stemmer, d var i tyrkia de hadde kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spiderman jakt

Det synes jeg høres ut som noe som har skikkelig kvelningsfare...

Ja for små barn så er det nok skummelt. de som har den er 7-8 år og jeg tenkte den til en 7 åring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for små barn så er det nok skummelt. de som har den er 7-8 år og jeg tenkte den til en 7 åring

Synes det høres forderdelig ut om jeg skjønner forklaringen rett - man drar hetta over hodet, tar igjen en glidelås og ser ut gjennom plast som er foran øynene? Hva puster man gjennom da? Gjennom stoffet?

Om det er tilfelle ville mine unger ikke fått bruke noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spiderman jakt

Synes det høres forderdelig ut om jeg skjønner forklaringen rett - man drar hetta over hodet, tar igjen en glidelås og ser ut gjennom plast som er foran øynene? Hva puster man gjennom da? Gjennom stoffet?

Ja den er noe lignende, har ikke sett så mye på hvordan hetta er over hodet, da dette er på jobb og barna får ikke ha hetter og luer på hodet i timen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gutter på 4 og 6 har hver sin sånn genser. Hetten kan lukkes helt igjen. De sier selv at det er vanskelig å puste når de lukker den. Derfor lukker de den ikke helt. Plastikken som er foran øynene er hard og mørk så det er som om å se gjennom solbriller. Jeg tror ikke det er mulig å bli kvelt da tøy ikke er helt lufttett og det er jo hull i armene og livet så det vil komme luft inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...