Gå til innhold

Dere som ser Med Hjartet på rette staden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde trodd noen ville ha skrevet om gårsdagens episode allerede, men kanskje det bare er meg her som ser på denne koselige serien?

Jeg ble jo nærmest rystet i går da Phil ble drept. HAN kan vel ikke dø, vel! Han har jo vært med i serien såååå lenge, og han og kjæresten har jo endelig funnet tilbake til hverandre og jeg så dem med en god framtid foran seg, og så skjer dette.

Ja da ja da, jeg er klar over at det bare er på film, og at årsaken sikkert er at skuespilleren hadde lyst til å slutte - men likevel da. Snufs!

Skrevet

Ja ikke sant? Jeg var helt sjokkskada i går kveld, og satt her med tårer i øynene. De kan da ikke bare gjøre noe sånt, uten å forberede en stakkars seer?! Hrmf.

Skrevet

Hrmf!!!

De kan da ikke bare drepe han! Jeg ble helt satt ut i går, og kjenner irritasjonen bygge seg opp igjen nå.

Jada, det er jo bare film. Men Phil har jo kommet trofast hjem til oss, lørdag etter lørdag, i hele vårt 10-årige ekteskap - mener jeg å huske. Hvor lenge har serien gått egentlig?

Syns det var en traurig måte å avslutte rollen hans på. Men skjønte at noen skulle ut, når de brakte inn han nye politien.

Kanskje vi burde protestere, så kan de skrive inn Phils ukjente tvillingbror til neste episode?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...