morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Tusen takk - det synes jeg også. Men jeg er myrsnipe. Din var forresten også blitt stor og kjekk. De vokser til disse barna:-) Storebror hos dere må være skikkelig lang nå. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 jeg blir i godt humør av den der, og ikke irritert, så derfor er den mye bedre enn Carola;-) Det er jeg enig i, men stakkars Cartman... :-D 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Eg MÅ ta med to! "Julekveld i skogen" med Rolf Just Nilsen "Mitt hjerte alltid vanker", "Det lyser i stille grender" og "Deilig er Jorden" med Elias Akselsen, de finnes begge på CD`en "Her kommer dine arme små". Finner ikkje noe lydkutt desverre. og selvfølgelig "O helga natt" med Jussi Bjørling 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Eg MÅ ta med to! "Julekveld i skogen" med Rolf Just Nilsen "Mitt hjerte alltid vanker", "Det lyser i stille grender" og "Deilig er Jorden" med Elias Akselsen, de finnes begge på CD`en "Her kommer dine arme små". Finner ikkje noe lydkutt desverre. og selvfølgelig "O helga natt" med Jussi Bjørling ''Eg MÅ ta med to!'' ....eller fem som vi sier her på Østlandet;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 ''Eg MÅ ta med to!'' ....eller fem som vi sier her på Østlandet;-) Jojo, men eg hadde _tenkt_ å ta med to, men så balla det på seg og endte opp med fem. Ps! Ikkje noe å bry seg med. :-))) 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jojo, men eg hadde _tenkt_ å ta med to, men så balla det på seg og endte opp med fem. Ps! Ikkje noe å bry seg med. :-))) Bare hyggelig at du tok med flere enn to:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Bare hyggelig at du tok med flere enn to:-) :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228136264' post='4028570] Hvem synger? Oslo gospelkor. Men nå kom jeg på to favoritter til! Jul på hawai med Ole Ivars ooooog julekveld i skogen med Rolf Just Nilsen :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.