Gå til innhold

Kalenderlys

Elis31

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal kjøpe det. Mener at det tykke må stå lenge for å brenne ned en dato. Mens det tynne kanskje brenner en dato litt for raskt. Men får ta det tynne kanskje så kan vi bare ha det tent en liten stund.

Skal dere ha kalenderlys? Regner med at man får det på Nille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Vi har hatt det noen år, men vi glemmer bare tenne det...Eller så lot vi det brenne for langt...Så det gidder ikke vi lengre ;=)

Hm, akkurat som oss.

Så vi gidder heller ikke ha det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre - har hatt det en gang eller to, men enten så glemmer jeg å tenne det så det må brenne "flere dager" i strekk eller så glemmer jeg å slukke det så det plutselig har brent flere dager for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre - har hatt det en gang eller to, men enten så glemmer jeg å tenne det så det må brenne "flere dager" i strekk eller så glemmer jeg å slukke det så det plutselig har brent flere dager for langt.

Jeg kjøpte det nå i år. Da vi har lagt bort den andre kalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt det noen år, men vi glemmer bare tenne det...Eller så lot vi det brenne for langt...Så det gidder ikke vi lengre ;=)

Samme her.

Så vi tenner massevis av vanlige lys i stedet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har et tynt kalenderlys. Tenner det når vi setter oss for å spise middag. Og 1 dag brenner akkurat passe lenge :)

Vi har også hatt tykke kalenderlys, da tente vi de på kvelden på stua. Likevel var det ofte vi ikke "rakk" å bli ferdige med datoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nissekjerringa

Vi har aldri hatt kalenderlys, ikke vil jeg ha det heller :)

Har heller lilla kubbelys som brenner frem til ca 22. desember, da blir fargen på lysene røde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...