iselin Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har 2 jenter på 7 og 4 år, og den eldste ønsker eseg veldig NIntendo DS til jul. Lillesøster vil jo alltid ha det samme som storesøster, så vi vurderer å gi det i gave til henne også, hvis hun ikke er for liten? (Hun er snart 4,5år) Hvor store er barna når de skjønner NIntendo DS spill, og er det noen spesielle spill som egner seg godt for de minste? Hilsen ei som ikke har peiling ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nevøen min på 5 har i hvertfall hatt DS og spilt i godt over et år nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Mine var 6 og 8 år da de kjøpte seg Nintendo DS for sparepenger. 8-åringen brukte det greit fra starten av, 6-åringen brukte lengre tid på å bli fortrolig med det. Vi har heller ikke funnet spill på norsk dessverre, men de finnes sikkert. Kjøper sjeldent spill så jeg har ikke oversikten over hva som finnes. ) Nå er de 8 og 10 år og Nintendoene går varme innimellom! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willia Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Junior på 7 år har nintendospill som til tider brukes veldig mye. Men han må også villig låne ut spillet til lillesøster på 3,5 år hun er veldig ivrig noen ganger, men jeg ser at hun fremdeles har problemer med å få til prinsessespillet hun har, men hun klarer mange minispill som er med mario. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det kommer jo veldig an på barnet da! Lillesøster hos oss fikk DS da hun var 4, og er en racer. Hun passer godt på den, og har så langt ikke vært i nærheten av å verken ødelegge den eller miste den. Men det kommer som sagt veldig an på barnet. Jeg vet om mange 4-åringer som definitivt ikke er moden for den slags leker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg hadde kjøpt til begge. Våre var 4 og 6 år da de fikk hver sin NDS. Hun minste er 3 år og får ikke ennå. Mest pga at hun kan arve storebrødrenes til høsten, når de har planer om å kjøpe den nye versjonen med kamera. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jenta mi fiksa DS-spill greit da hun var fire. Så mye på broren og lærte av ham. Hun fikk sitt eget da hun var 5 tror jeg det var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg mener på at de selger spill beregnet for 3+ og oppover. Min jente er ti år og bruker det jevnlig enda. Hun er glad i dyrespillene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.