Gjest var ikke postoppkrav Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Handler klær på et firma, hoppet fra handlekurv til betaling, men der fantes ikke postoppkrav som alternativ. Vet at kontoen er skranten. Er det da vits i å bruke visa? Vil summen bli trukket, slik at jeg da står i minus? Eller vil kjøpet bli kansellert? Kjedelig å legge inn alle opplysningene på nytt, derfor spør jeg her om noen vet.... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Beløpet blir trukket fra visakortet med en gang du legger inn opplysningene. 0 Siter
Gjest var ikke postoppkrav Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Beløpet blir trukket fra visakortet med en gang du legger inn opplysningene. Selv om det ikke er dekning på kontoen? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Selv om det ikke er dekning på kontoen? Er det ikke dekning på kortet så blir transaksjonen sannsynligvis avvist. 0 Siter
Gjest var ikke postoppkrav Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Er det ikke dekning på kortet så blir transaksjonen sannsynligvis avvist. Ok, det var det jeg fryktet. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.