mariaflyfly Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg syntes Jul i Svingen var helt nydelig! Virkelig noe av det bedre NRK har laga for barn. Men Blåfjell er vakkert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes alltid det tar litt tid å komme inn i disse seriene, men når jeg først er blitt engasjert er det koselig. Favoritten min er Amalies jul, men jeg likte også godt Den gylne hale. Jeg kan fremdeles litt av sangen. Trur eg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg syntes Jul i Svingen var helt nydelig! Virkelig noe av det bedre NRK har laga for barn. Men Blåfjell er vakkert! Jeg og han som nå er 11 likte også Blåfjell første gangen det gikk, men etter å ha sett Jul i Svingen ble det bleikt... Stotrende skuespilere i bygda. (Mamsen og lillegutt er morsomme, men de andre er tilgjorte) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg syntes Jul i Svingen var helt nydelig! Virkelig noe av det bedre NRK har laga for barn. Men Blåfjell er vakkert! Jeg og han som nå er 11 likte også Blåfjell første gangen det gikk, men etter å ha sett Jul i Svingen ble det bleikt... Stotrende skuespilere i bygda. (Mamsen og lillegutt er morsomme, men de andre er tilgjorte) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes alltid det tar litt tid å komme inn i disse seriene, men når jeg først er blitt engasjert er det koselig. Favoritten min er Amalies jul, men jeg likte også godt Den gylne hale. Jeg kan fremdeles litt av sangen. Trur eg ) jepp, Amalies jul har jeg savnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Endelig en som er enig med meg!!! Jeg måtte faktisk lokke med litt mandagsgodteri for at 6 åringen skulle gidde å følge med i dag. MEN, det kan fort forandre seg:o) Ja, eldstemann her var ikke veldig imponert. Så det er nok bare treåringen som har falt pladask for Blåfjell. *drømmer om Jul i svingen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, eldstemann her var ikke veldig imponert. Så det er nok bare treåringen som har falt pladask for Blåfjell. *drømmer om Jul i svingen* Det slår meg at neste år bør jammen NRK kjøre en FU blant oss DOL-mødre for å finne ut hvilken adventserie de skal sende. For en mer inngående vurdering av egne og barnas meninger skal de lete lenger etter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det slår meg at neste år bør jammen NRK kjøre en FU blant oss DOL-mødre for å finne ut hvilken adventserie de skal sende. For en mer inngående vurdering av egne og barnas meninger skal de lete lenger etter Hahaha, det er jammen sant. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hahaha, det er jammen sant. ) Noen får ta på seg samfunnsansvar utpå vårparten og tipse dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skomakeren Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men hvor mange episoder så dere av Jul i svingen? Forsøkte å få med oss alle episodene ..... men så lenge de ikke fenget, så ble det ikke til at vi satt å så på hele episoden .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg slutter aldri å forundre meg litt over DOL-mødrenes engasjement i Barne-TV generelt og juleserien spesielt *S*. Synes Jul i Blåfjell er koselig, jeg. Litt kjedelig, men den er nok ikke myntet på meg. Barna elsker den! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Første året for oss hvor adventskalender-tv er noe man biter seg merke i, og fireåringen her satt som _fjetret_ og så på blånissene! Innertier for han hvertfall!! Lillesøster på snart to var litt mer "til og fra", men hun fulgte med og prøvde veldig å synge med på sangene. Og jeg som mamma syns det var kjempekoselig!! Men nå kan ikke jeg se så mye som et stearinlys på tv uten at jeg blir rørt da.... Blir nok noen heftige ettermidddager framover på meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Helt enig med deg. Gutten min, han er 7 snart, har aldri likt blåfjell eller månetoppen. Det synes han er kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Joooo, jeg _tror_ Vertshuset har gått to ganger? Men da i en periode av livet mitt hvor jeg ikke akkurat var opptatt av barne-tv. ) Det gikk i hvert fall mens jeg var student, og jeg fulgte nøye med husker jeg :-). Tror det har gått en gang til også, da så jeg ikke på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Alle mine tre satt klistret til skjermen og så på Blåfjell. Femåringen var helt oppslukt. Selv fjortenåringen fulgte med. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg slutter aldri å forundre meg litt over DOL-mødrenes engasjement i Barne-TV generelt og juleserien spesielt *S*. Synes Jul i Blåfjell er koselig, jeg. Litt kjedelig, men den er nok ikke myntet på meg. Barna elsker den! *S* Ja er det ikke herlig? ) Det er noen sånne temaer som klarer å gjøre trådene milelange gang etter gang.....Dyre reimadresser kontra billige....skrikemetoden for å få barn til å sove....hvem skal inviteres i bursdager.... Ja i det hele tatt. Uff, jeg tror jeg må ha vært her for lenge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja er det ikke herlig? ) Det er noen sånne temaer som klarer å gjøre trådene milelange gang etter gang.....Dyre reimadresser kontra billige....skrikemetoden for å få barn til å sove....hvem skal inviteres i bursdager.... Ja i det hele tatt. Uff, jeg tror jeg må ha vært her for lenge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva med "Vertshuset den gyldne hale"? Ingen som savner den da? Tror ikke den har gått i reprise en eneste gang - men det var jo en virkelig hyggelig julekalender - for hørende og hørselshemmede Tror ikke det er en eneste kalender som ikke har blitt sendt minst to ganger. (Jeg vet at dette ikke er noen 100% sikker kilde, men allikevel:) http://no.wikipedia.org/wiki/Vertshuset_den_gyldne_hale 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Mine på 2, 4 og 6 år storkoste seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ban Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja er det ikke herlig? ) Det er noen sånne temaer som klarer å gjøre trådene milelange gang etter gang.....Dyre reimadresser kontra billige....skrikemetoden for å få barn til å sove....hvem skal inviteres i bursdager.... Ja i det hele tatt. Uff, jeg tror jeg må ha vært her for lenge! Ja, du har vært her aaaaltfor lenge i likhet med mange andre her på DOL:o) Står det bra til forresten? Barna mine på 7 og 11 satt også og koste seg med Blåfjell i går! klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.