AAA Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja, du har vært her aaaaltfor lenge i likhet med mange andre her på DOL:o) Står det bra til forresten? Barna mine på 7 og 11 satt også og koste seg med Blåfjell i går! klem Tjihi, ja vi begynner å bli gamle i tralten her. Alt vel, både med store og små. Merker at førjulstiden har blitt riiiimelig hektisk nå når ungene har blitt så store. Men det er jo gøy også da. :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Men Blåfjell er koseligere enn Barnas Superjul ihvertfall! Får ikke sett julekalenderen i år, fordi mini er supertrøtt klokka 6 og må stelles da :-( Gleder meg til han er større så vi kan se sammen 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hva med "Vertshuset den gyldne hale"? Ingen som savner den da? Tror ikke den har gått i reprise en eneste gang - men det var jo en virkelig hyggelig julekalender - for hørende og hørselshemmede Hvorfor la du inn samme innlegget to ganger? ;-) Jeg så ikke den serien, da jeg ikke hadde barn på den tiden. 0 Siter
Helmi Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hvorfor la du inn samme innlegget to ganger? ;-) Jeg så ikke den serien, da jeg ikke hadde barn på den tiden. Fordi jeg la det første svaret inn feil sted. ...det var jo også noe å lure på 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jul i Svingen fikk jeg ikke med meg da barnet var blitt "for stor" til å ville se på det, men Jul i Blåfjell synes jeg er topp, da:-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Fordi jeg la det første svaret inn feil sted. ...det var jo også noe å lure på Ok, trodde du var redd for at folk ikke hadde lagt merke til det første gangen;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Men Blåfjell er koseligere enn Barnas Superjul ihvertfall! Får ikke sett julekalenderen i år, fordi mini er supertrøtt klokka 6 og må stelles da :-( Gleder meg til han er større så vi kan se sammen Barnas superjul likte verken jeg eller ungene. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Ja, eldstemann her var ikke veldig imponert. Så det er nok bare treåringen som har falt pladask for Blåfjell. *drømmer om Jul i svingen* vi har heldigvis jul i svinge på dvd:o) DET er kooooooselig serie alså!! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Barnas superjul likte verken jeg eller ungene. Den har jeg rett og slett fortrengt eksistensen av! Husket den ikke i det hele tatt, før jeg kom på den rotete kalenderen som fulgte med. Ja, ja. Det var sikkert godt ment, selv om det ikke slo særlig an. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.