AAA Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, du har vært her aaaaltfor lenge i likhet med mange andre her på DOL:o) Står det bra til forresten? Barna mine på 7 og 11 satt også og koste seg med Blåfjell i går! klem Tjihi, ja vi begynner å bli gamle i tralten her. Alt vel, både med store og små. Merker at førjulstiden har blitt riiiimelig hektisk nå når ungene har blitt så store. Men det er jo gøy også da. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men Blåfjell er koseligere enn Barnas Superjul ihvertfall! Får ikke sett julekalenderen i år, fordi mini er supertrøtt klokka 6 og må stelles da :-( Gleder meg til han er større så vi kan se sammen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva med "Vertshuset den gyldne hale"? Ingen som savner den da? Tror ikke den har gått i reprise en eneste gang - men det var jo en virkelig hyggelig julekalender - for hørende og hørselshemmede Hvorfor la du inn samme innlegget to ganger? ;-) Jeg så ikke den serien, da jeg ikke hadde barn på den tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvorfor la du inn samme innlegget to ganger? ;-) Jeg så ikke den serien, da jeg ikke hadde barn på den tiden. Fordi jeg la det første svaret inn feil sted. ...det var jo også noe å lure på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jul i Svingen fikk jeg ikke med meg da barnet var blitt "for stor" til å ville se på det, men Jul i Blåfjell synes jeg er topp, da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fordi jeg la det første svaret inn feil sted. ...det var jo også noe å lure på Ok, trodde du var redd for at folk ikke hadde lagt merke til det første gangen;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Men Blåfjell er koseligere enn Barnas Superjul ihvertfall! Får ikke sett julekalenderen i år, fordi mini er supertrøtt klokka 6 og må stelles da :-( Gleder meg til han er større så vi kan se sammen Barnas superjul likte verken jeg eller ungene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, eldstemann her var ikke veldig imponert. Så det er nok bare treåringen som har falt pladask for Blåfjell. *drømmer om Jul i svingen* vi har heldigvis jul i svinge på dvd:o) DET er kooooooselig serie alså!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Barnas superjul likte verken jeg eller ungene. Den har jeg rett og slett fortrengt eksistensen av! Husket den ikke i det hele tatt, før jeg kom på den rotete kalenderen som fulgte med. Ja, ja. Det var sikkert godt ment, selv om det ikke slo særlig an. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.