Gå til innhold

Klinelåt...

Anbefalte innlegg

Gjest Kimmissimi
Skrevet

Hva er din favoritt kline/elskelåt??

Har lyst å lage en cd med rolige deilige sanger. :o)

Noen som har noen forslag?

Skrevet

Nei desverre, klining har eg slutta med for mange år siden, det er forbeholdt "fjortiser".

Skrevet

«Forbuden frukt» av Bjørn Eidsvåg. Den er helt nyyyyydelig!!

Skrevet

Ja, kos deg med sjokolade og cola i stedet. =)

Fusk, nå fikk jeg lyst på dét...

Det har eg allerede gjort.

Skrevet

Å fyttirakkern, det var greit nok helt til de begynte å synge.

Eg forstod ikkje en dritt, polsk??

Bra video på kutt nummer 2, han der på nummer tre såg ut som en Gresk kamaki (skikkelig sleiping).

Jeg husker ikke hvilken link som er nummer en eller to, men Hamid Askari synger i allefall på farsi og Rafet el Roman synger på tyrkisk. Foretrekker musikken til Hamid Askari - det kan lønne seg å forstå teksten på ulike sanger, hø hø!

Skrevet

Ja, kos deg med sjokolade og cola i stedet. =)

Fusk, nå fikk jeg lyst på dét...

Fusk?! Sitter du der å banner?!

Gjest jaddaså
Skrevet

Jeg husker ikke hvilken link som er nummer en eller to, men Hamid Askari synger i allefall på farsi og Rafet el Roman synger på tyrkisk. Foretrekker musikken til Hamid Askari - det kan lønne seg å forstå teksten på ulike sanger, hø hø!

Forundrer meg ikke om du kan teksten til tyrkisk Katzen-jammer-musikk! hehe

Skrevet

Trenger ikkje skjønne teksten det handler sikkert bare om kjærlighet allikevel, de fikk ikkje den dama de ville ha bla. bla. bla...Svulstige Grand Prix tekster kan eg tenke meg...

Det var noen rare tegn i tittelen på den første, sikkert arabisk eller noe i den duren?

Gjest Elextra
Skrevet

Ev en eller annen underlig grunn er det med en gang George Michael's "Careless Whisper" som renner meg i hu! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...