Gå til innhold

Er det teit å...

cizz

Anbefalte innlegg

... kjøpe en topakning med nattdrakter (forseglet i plast), åpne pakningen og gi en til en jente og den andre til en annen? Det henger jo da ingen lapper på dem, og jeg lurer på om det blir rart....

Hadde du syns det var rart å få tøy som det ikke henger lapp på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt rart kanskje... Hvertfall hvis du _kun_ gir en nattdrakt til hver. Hvis du gir en bitteliten leketing sammen med pysjen, så ser det litt bedre ut. Men jeg antar det er for å holde kostnadene nede, at du vurderer å gjøre det, og da vil du vel ikke gi en liten ekstra ting? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart kanskje... Hvertfall hvis du _kun_ gir en nattdrakt til hver. Hvis du gir en bitteliten leketing sammen med pysjen, så ser det litt bedre ut. Men jeg antar det er for å holde kostnadene nede, at du vurderer å gjøre det, og da vil du vel ikke gi en liten ekstra ting? :o)

Jo, jeg hadde faktisk det, det var derfor jeg hadde lyst til å dele de opp fordi jeg også vil gi noe leke- eller tegnegreier i tillegg, men jeg ble veldig usikker altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg hadde faktisk det, det var derfor jeg hadde lyst til å dele de opp fordi jeg også vil gi noe leke- eller tegnegreier i tillegg, men jeg ble veldig usikker altså....

Da syns jeg egentlig det er greit. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Så lenge den tydelig fremstår som ny synes jeg det må være helt greit. Men håper du er rimelig sikker på størrelse og sånt, slik at mottaker ikke skal få lyst til å bytte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit dersom du er 100% sikker på størrelsen... Og så får vi håpe den faller i smak og at ungen ikke får 7 andre pysjer i tillegg... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Litt rart kanskje... Hvertfall hvis du _kun_ gir en nattdrakt til hver.''

Hvorfor er det rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Litt rart kanskje... Hvertfall hvis du _kun_ gir en nattdrakt til hver.''

Hvorfor er det rart?

Da kan det virke litt "gjerrig". Spørs på mottakeren, er jo ikke alle som mener det samme som meg. Jeg sa bare meninga mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fei1365380229

Måtte lese noen ganger før jeg skjønte hva du mente. Trodde du skulle gi buksa til en og overdelen til en annen :-) og ja...det ville jeg syns var litt dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det virke litt "gjerrig". Spørs på mottakeren, er jo ikke alle som mener det samme som meg. Jeg sa bare meninga mi.

Hvordan kan mottaker vite at det i utgangspunktet var 2 nattdrakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så lenge tøyet fremstår som nytt og ubry\ukt, hadde jeg vel neppe ofret en manglende lapp en tanke.

Men det er jo ikke mulig å bytte, da, dersom str skulle være feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så lenge tøyet fremstår som nytt og ubry\ukt, hadde jeg vel neppe ofret en manglende lapp en tanke.

Men det er jo ikke mulig å bytte, da, dersom str skulle være feil.

Avsporing. Er dol tregt hos deg nå? Her er det sirup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...