cizz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ... kjøpe en topakning med nattdrakter (forseglet i plast), åpne pakningen og gi en til en jente og den andre til en annen? Det henger jo da ingen lapper på dem, og jeg lurer på om det blir rart.... Hadde du syns det var rart å få tøy som det ikke henger lapp på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Litt rart kanskje... Hvertfall hvis du _kun_ gir en nattdrakt til hver. Hvis du gir en bitteliten leketing sammen med pysjen, så ser det litt bedre ut. Men jeg antar det er for å holde kostnadene nede, at du vurderer å gjøre det, og da vil du vel ikke gi en liten ekstra ting? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Litt rart kanskje... Hvertfall hvis du _kun_ gir en nattdrakt til hver. Hvis du gir en bitteliten leketing sammen med pysjen, så ser det litt bedre ut. Men jeg antar det er for å holde kostnadene nede, at du vurderer å gjøre det, og da vil du vel ikke gi en liten ekstra ting? ) Jo, jeg hadde faktisk det, det var derfor jeg hadde lyst til å dele de opp fordi jeg også vil gi noe leke- eller tegnegreier i tillegg, men jeg ble veldig usikker altså.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jo, jeg hadde faktisk det, det var derfor jeg hadde lyst til å dele de opp fordi jeg også vil gi noe leke- eller tegnegreier i tillegg, men jeg ble veldig usikker altså.... Da syns jeg egentlig det er greit. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det synes jeg er helt greit jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Så lenge den tydelig fremstår som ny synes jeg det må være helt greit. Men håper du er rimelig sikker på størrelse og sånt, slik at mottaker ikke skal få lyst til å bytte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Lappene er det bare bal med uansett, så det trenger du ikkje bekymre deg for. Det er helt greit å gjøre det du sier! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det eneste problemet jeg ser med det, er at du gjør det umulig å bytte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Helt greit dersom du er 100% sikker på størrelsen... Og så får vi håpe den faller i smak og at ungen ikke får 7 andre pysjer i tillegg... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Litt rart kanskje... Hvertfall hvis du _kun_ gir en nattdrakt til hver. Hvis du gir en bitteliten leketing sammen med pysjen, så ser det litt bedre ut. Men jeg antar det er for å holde kostnadene nede, at du vurderer å gjøre det, og da vil du vel ikke gi en liten ekstra ting? ) ''Litt rart kanskje... Hvertfall hvis du _kun_ gir en nattdrakt til hver.'' Hvorfor er det rart? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ''Litt rart kanskje... Hvertfall hvis du _kun_ gir en nattdrakt til hver.'' Hvorfor er det rart? Da kan det virke litt "gjerrig". Spørs på mottakeren, er jo ikke alle som mener det samme som meg. Jeg sa bare meninga mi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hadde jeg fått en halv pakke pyjamas tror jeg at jeg hadde syntes det var litt underlig i grunn. Alle klær har lapp, så det vil jo synes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes ikke det er teit å dele opp en topakk med nattdrakt. Verken gjerrig eller snålt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Måtte lese noen ganger før jeg skjønte hva du mente. Trodde du skulle gi buksa til en og overdelen til en annen :-) og ja...det ville jeg syns var litt dumt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Da kan det virke litt "gjerrig". Spørs på mottakeren, er jo ikke alle som mener det samme som meg. Jeg sa bare meninga mi. Hvordan kan mottaker vite at det i utgangspunktet var 2 nattdrakter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, så lenge tøyet fremstår som nytt og ubry\ukt, hadde jeg vel neppe ofret en manglende lapp en tanke. Men det er jo ikke mulig å bytte, da, dersom str skulle være feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, så lenge tøyet fremstår som nytt og ubry\ukt, hadde jeg vel neppe ofret en manglende lapp en tanke. Men det er jo ikke mulig å bytte, da, dersom str skulle være feil. Avsporing. Er dol tregt hos deg nå? Her er det sirup. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Avsporing. Er dol tregt hos deg nå? Her er det sirup. Nei, det er helt normalt her:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan kan mottaker vite at det i utgangspunktet var 2 nattdrakter? Fordi det ikke er lapper på de. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.