Hønemoren Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Er det feil på yahoo om dagen? Folk som sender meg mail får dem i retur. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jepp. Etter oppgraderingen nå i november er det umulig å motta mail der. Antar de jobber som f*** med å rette det opp. Håper jeg i alle fall. 0 Siter
Gjest kanskje kanskje ikke Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Sikker på at du ikke har for mye lagret på eposten din? F.eks. bilder som tar mye pass? I så fall kan det være at noen eposter blir avvvist. 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Samme problem her, men ser ut til at det slipper gjennom noen nå. "Litt" kjedelig da yahoo er min hovedmailadresse, alle viktige mail skulle ha kommet dit. Får håpe Lillemus har rett (det bruker jo hun å ha:-) og at de jobber med feilen. 0 Siter
mettewa Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har de siste to ukene (sånn ca.) hatt kjemperoblemer med å sende mail med vedlegg til yahoo-adresser fra trådløst nettverk på jobb. Der bruker vi Tele2. Uten vedlegg går de greit. Hjemme har vi Telenor, og alle går ut og mottas uten problemer. Har satt dataspesialisten på jobben på saken, han mente det hadde noe med Tele2 å gjøre. Lovte å sjekke ut for meg til i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.