mil1365380270 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg syns dere er litt hårsåre begge to. Nå vet du at hun er sær når det gjelder peppekakebaking. Bare å styre unna det til neste år, så er problemet ute av verden :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg hadde ikke fått meg til å kjefte på noen som gjør det koselig for ungene mine. Det er veninnen din som er helt på jordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunny Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er uten tvil den andre moren som har gjort den store blunderen, ved å si det hun sa til deg. At man - som andre har skrevet nedover her - kan ønske at feks pepperkakebakingen skal være en av få anledinger der man tar vare på førjulstradisjoner i familien - og at gjentatte bakeseanser hos venner, i barnehagen osv tar bort litt av spenningen og interessen for bakingen hjemme - kan jeg forstå. Men man sier ikke dette når venner eller barnehagen har laget en koselig stund for barna!! Man kan eventuelt ta det til etteretning slik at man gjør disse aktivitetene så tidlig neste år, at man ihvertfall gjør det første gang hjemme (hvis dette er så viktig..). Og så har du lært at det finnes mange litt sære foreldre, slik at du kan si i fra på forhånd hvis dere har tenkt å gjøre noe som helst utover å spise helt standard, sunn hverdagsmat, leke helt vanlig på rommet og se barnetv kl 18. Eller du kan velge å heve deg helt over det - servere masse sjokolade på en onsdag, la de prøve brudekjolen din (som den andre moren hadde planlagt som høytidelig seanse på datterens 17-årsdag), pynte juletreet to uker før jul og åpne fem luker i kalenderen.. Bare for å teste reaksjonene.. :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er uten tvil den andre moren som har gjort den store blunderen, ved å si det hun sa til deg. At man - som andre har skrevet nedover her - kan ønske at feks pepperkakebakingen skal være en av få anledinger der man tar vare på førjulstradisjoner i familien - og at gjentatte bakeseanser hos venner, i barnehagen osv tar bort litt av spenningen og interessen for bakingen hjemme - kan jeg forstå. Men man sier ikke dette når venner eller barnehagen har laget en koselig stund for barna!! Man kan eventuelt ta det til etteretning slik at man gjør disse aktivitetene så tidlig neste år, at man ihvertfall gjør det første gang hjemme (hvis dette er så viktig..). Og så har du lært at det finnes mange litt sære foreldre, slik at du kan si i fra på forhånd hvis dere har tenkt å gjøre noe som helst utover å spise helt standard, sunn hverdagsmat, leke helt vanlig på rommet og se barnetv kl 18. Eller du kan velge å heve deg helt over det - servere masse sjokolade på en onsdag, la de prøve brudekjolen din (som den andre moren hadde planlagt som høytidelig seanse på datterens 17-årsdag), pynte juletreet to uker før jul og åpne fem luker i kalenderen.. Bare for å teste reaksjonene.. :-D ''Eller du kan velge å heve deg helt over det - servere masse sjokolade på en onsdag, la de prøve brudekjolen din (som den andre moren hadde planlagt som høytidelig seanse på datterens 17-årsdag), pynte juletreet to uker før jul og åpne fem luker i kalenderen.. Bare for å teste reaksjonene..'' Jeg hadde definitivt sendt ungen min til deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Det er uten tvil den andre moren som har gjort den store blunderen, ved å si det hun sa til deg. At man - som andre har skrevet nedover her - kan ønske at feks pepperkakebakingen skal være en av få anledinger der man tar vare på førjulstradisjoner i familien - og at gjentatte bakeseanser hos venner, i barnehagen osv tar bort litt av spenningen og interessen for bakingen hjemme - kan jeg forstå. Men man sier ikke dette når venner eller barnehagen har laget en koselig stund for barna!! Man kan eventuelt ta det til etteretning slik at man gjør disse aktivitetene så tidlig neste år, at man ihvertfall gjør det første gang hjemme (hvis dette er så viktig..). Og så har du lært at det finnes mange litt sære foreldre, slik at du kan si i fra på forhånd hvis dere har tenkt å gjøre noe som helst utover å spise helt standard, sunn hverdagsmat, leke helt vanlig på rommet og se barnetv kl 18. Eller du kan velge å heve deg helt over det - servere masse sjokolade på en onsdag, la de prøve brudekjolen din (som den andre moren hadde planlagt som høytidelig seanse på datterens 17-årsdag), pynte juletreet to uker før jul og åpne fem luker i kalenderen.. Bare for å teste reaksjonene.. :-D ''Eller du kan velge å heve deg helt over det - servere masse sjokolade på en onsdag, la de prøve brudekjolen din (som den andre moren hadde planlagt som høytidelig seanse på datterens 17-årsdag), pynte juletreet to uker før jul og åpne fem luker i kalenderen.. Bare for å teste reaksjonene..'' For ikke å snakke om å ta praten om "blomstene og biene" og fortelle at julenissen, tannfeen og Jesus ikke finnes. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du var IKKE på jordet da du lot jente bake, ikke på noen måte! Men hun venninna di var ubetenksom da hun sa at hun mislikte det. (Jeg mener, hun kan godt TENKE at "huff, nå blir det ikke så spesielt å gjøre det hjemme..") Ikke tenk noe mer på det!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ikke jordet på du. Hun jordet på som er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ikke jordet på du. Hun jordet på som er. huh? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 huh? *Fnis* Jeg antar det var et forsøk på å snakke som Tvilling, dog ikke helt vellykket om det var poenget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 huh? Jeg er i Tvillingmodus:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 *Fnis* Jeg antar det var et forsøk på å snakke som Tvilling, dog ikke helt vellykket om det var poenget. Jeg har bare sett én episode, så jeg kommer meg nok etterhvert;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg er i Tvillingmodus:) Ah, men da tror jeg du må øve litt Tvilling har vel alle ordene med i setningene, han har bare byttet om på rekkefølgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ah, men da tror jeg du må øve litt Tvilling har vel alle ordene med i setningene, han har bare byttet om på rekkefølgen. Alltid skal nå dere være så pirkete;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Alltid skal nå dere være så pirkete;) Oh yeah, "Pirk" er mitt mellomnavn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har bare sett én episode, så jeg kommer meg nok etterhvert;) Nok du gjør det. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ikke jordet på du. Hun jordet på som er. Svar for takk tusen! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kjære vene. Det spiller da ingen rolle. Du har gjort noe jenta koste seg med. Ho kommer sikkert til å kose seg når ho gjøre det med mora også. Vi mødre må nok innse at ungene kan kose seg med og sammen med andre også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes venninna di er muggen som kommer med en sånn kommentar, når du bare har gjort noe koselig for ungene. Selv ville jeg synes det var kjempehyggelig om noen gjorde det samme mens mine unger var på besøk. Og om jeg, mot formodning, hadde hatt tanker om å gjennomføre en hundre prosent eksklusiv pepperkakebakeseanse hjemme, ville jeg hatt folkeskikk nok til å holde misnøyen for meg selv. Det ville vært mitt problem, ikke ditt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes venninna di er muggen som kommer med en sånn kommentar, når du bare har gjort noe koselig for ungene. Selv ville jeg synes det var kjempehyggelig om noen gjorde det samme mens mine unger var på besøk. Og om jeg, mot formodning, hadde hatt tanker om å gjennomføre en hundre prosent eksklusiv pepperkakebakeseanse hjemme, ville jeg hatt folkeskikk nok til å holde misnøyen for meg selv. Det ville vært mitt problem, ikke ditt. 100% enig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg hadde ikke giddet å gi uttrykk for misnøye slik hun gjorde, likevel skjønner jeg litt hva hun mener. Da vi skulle bake pepperkaker hjemme i fjor hadde barna allerede gjort det 3-4 andre steder og var ikke så veldig interessert. Tidligere var pepperkakebakingen et av høydepunktene før jul, som de gledet seg til. ''Tidligere var pepperkakebakingen et av høydepunktene før jul, som de gledet seg til.'' Men gledet du deg også da, ettersom du syntes det var dumt at deres interesse hadde dalt? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.