Orio Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hva er forskjellen? Har også vært borti en som kaller seg spesialpsykolog, men det var i en annen sammenheng. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Når en er nyutdannet og kommer ut fra universitetet er en psykolog. Etter ca 5 års variert praksis og videreutdanning vil en kunne bli psykologspesialist. Tilsvarer en lege som utdanner seg til spesialist f.eks psykiater. 0 Siter
Gjest minuma Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 En psykologspesialist har en 5 årig spesialisering utover psykologutdanningen på 5 (+1) år. Spesialpsykolog er meg bekjent en stillingstittel, a la overingeniør. 0 Siter
Gjest mogs Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg går til spesialist i klinisk psykologi. Hva går videreutdanninger på? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg går til spesialist i klinisk psykologi. Hva går videreutdanninger på? http://www.psykol.no/?did=9161960 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.