Gjest Usikker nå... Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er spillet Mario Kart for vanskelig for en på 4,5 år uten særlig spillerfaring, tro...? Annet spill som kan passe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, ikke i det hele tatt. Min 4 år gamle jente, som egentlig ikke har noen teknisk innsikt klarer spillet fint 6 åringen spiller bedre enn moren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker nå... Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, ikke i det hele tatt. Min 4 år gamle jente, som egentlig ikke har noen teknisk innsikt klarer spillet fint 6 åringen spiller bedre enn moren Takk for svar! Da tar jeg sjansen på det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det går antakelig fint, så lenge en voksen/en større kan få spillet i gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.