Gjest å sende julekortene? Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Er det for tidlig å sende julekortene nå eller hva synes dere? =) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja, det synes jeg er i tidligste laget. Koseligst å få julekort når jula er rett rundt hjørnet. Vi sender kortene mellom rundt 17 desember tenker jeg. 0 Siter
laban Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes det, hvis de ikke skal til den andre siden av kloden. Men jeg er gammel og sær. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja, om de skal sendes til mottaker i Norge synes jeg tidligst de skal postlegges 10/12. Koselig å få julekort oppunder jul i stedet for tidlig i adventstiden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 I tidligste laget ja. Julekort i postkassa 5. desember er for tidlig. Synes 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja, det er tidlig, men for å være sikker på å få julekort tilbake så kan du jo være tidlig ute ;-) 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Fikk faktisk julekort før helga. Hvilket ikke betyr annet enn at vi her har med en "verdensmestereffektiv" avsender å gjøre Siste uka før jul, her i gården. Det har hendt at vi har sendt nyttårskort også, vi 0 Siter
lurvelita Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Fins det en regler for slikt og altså? ;-) Shit au. Mine er snart klar for sendings, så får mottakerne tid til å sende tilbake ;-), for i år sender jeg til flere enn jeg pleier.. Vil sende bilde av min jente. Synes det blir sendt altfor lite kort tilhverandre i den travle hverdag. 0 Siter
lurvelita Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Fins det en regler for slikt og altså? ;-) Shit au. Mine er snart klar for sendings, så får mottakerne tid til å sende tilbake ;-), for i år sender jeg til flere enn jeg pleier.. Vil sende bilde av min jente. Synes det blir sendt altfor lite kort tilhverandre i den travle hverdag. hmmm.. vi er bare i 2.desember. kanskje det er litt tidlig... jeg er visst tidlig ute i år jeg... men bedre tidlig enn for seint 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.