Gjest å sende julekortene? Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det for tidlig å sende julekortene nå eller hva synes dere? =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, det synes jeg er i tidligste laget. Koseligst å få julekort når jula er rett rundt hjørnet. Vi sender kortene mellom rundt 17 desember tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes det, hvis de ikke skal til den andre siden av kloden. Men jeg er gammel og sær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, om de skal sendes til mottaker i Norge synes jeg tidligst de skal postlegges 10/12. Koselig å få julekort oppunder jul i stedet for tidlig i adventstiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 I tidligste laget ja. Julekort i postkassa 5. desember er for tidlig. Synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, det er tidlig, men for å være sikker på å få julekort tilbake så kan du jo være tidlig ute ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fikk faktisk julekort før helga. Hvilket ikke betyr annet enn at vi her har med en "verdensmestereffektiv" avsender å gjøre Siste uka før jul, her i gården. Det har hendt at vi har sendt nyttårskort også, vi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurvelita Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fins det en regler for slikt og altså? ;-) Shit au. Mine er snart klar for sendings, så får mottakerne tid til å sende tilbake ;-), for i år sender jeg til flere enn jeg pleier.. Vil sende bilde av min jente. Synes det blir sendt altfor lite kort tilhverandre i den travle hverdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurvelita Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fins det en regler for slikt og altså? ;-) Shit au. Mine er snart klar for sendings, så får mottakerne tid til å sende tilbake ;-), for i år sender jeg til flere enn jeg pleier.. Vil sende bilde av min jente. Synes det blir sendt altfor lite kort tilhverandre i den travle hverdag. hmmm.. vi er bare i 2.desember. kanskje det er litt tidlig... jeg er visst tidlig ute i år jeg... men bedre tidlig enn for seint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Her sendes de på Lucia-dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.