Gjest ViViola Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vi lurer fælt på å kjøpe ett eller annet å spille på til hele familien til jul, Playstation eller Wii eller XBox eller hva de nå heter alle sammen (dette er _ikke_ mitt gebet, absolutt ikke, så jeg beklager mulige forvirrede setninger og direkte feil). Vi har to jenter, 6 og 7 år, og jeg lurer på hva vi bør velge som treffer dem godt. De er på mange måter veldig typisk jenter, det er ikke bil- og krigsspill som fenger mest. Er ute etter andres erfaring med alle de ulike typene spillkonsoller (heter det det???), og ikke minst hva slags spill og ekstrautstyr dere har som fenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det som snuppa har brukt mest (ho er 9 år nå) er Singstar for Playstation 2 og Eye Toy for Playstation 2. Singstar er et "spill" hvor de synger sanger, og blir bedømt i forhold til om de treffer tonene. Her trenger du 2 mikrofoner. Eye Toy er et spill hvor du trenger et bittelite kamera som festes i overkant av TV'n. Dette fanger bevegelsene til de som spiller. Så her må du løse oppgaver ved å bevege deg. (Lage mat, vaske vinduer, div. sportaktiviter og myyyyye mer. Spillene til Nintendo WII har også blitt spilt en del. Der følger det med Sports som inneholder bl.a. tennins, bowling og golf. Artig for både liten og stor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det som snuppa har brukt mest (ho er 9 år nå) er Singstar for Playstation 2 og Eye Toy for Playstation 2. Singstar er et "spill" hvor de synger sanger, og blir bedømt i forhold til om de treffer tonene. Her trenger du 2 mikrofoner. Eye Toy er et spill hvor du trenger et bittelite kamera som festes i overkant av TV'n. Dette fanger bevegelsene til de som spiller. Så her må du løse oppgaver ved å bevege deg. (Lage mat, vaske vinduer, div. sportaktiviter og myyyyye mer. Spillene til Nintendo WII har også blitt spilt en del. Der følger det med Sports som inneholder bl.a. tennins, bowling og golf. Artig for både liten og stor. Sang er populært, ja, det vil helt sikkert bli en hit. :-) Jeg har veldig lyst på slike spill hvor man beveger seg, og som vi alle kan spille. F.eks. vil aldri pappan i dette huset synge noe i en mikrofon, så da blir det en jentegreie. Men sportsligere ting blir han gjerne med på, da. Hvis du skulle velge ett - hvilket ville valget falt på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vi har Playstation 2, og det som fenger mest er diverse Eye-Toy-spill, samt SingStar. Dansematta var også veldig populær en periode. Ikke vært så mye brukt i det siste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vi har Playstation 2, og det som fenger mest er diverse Eye-Toy-spill, samt SingStar. Dansematta var også veldig populær en periode. Ikke vært så mye brukt i det siste. Tusen takk for svar - jeg aner ikke hva det derre Eye-Toy-greiene er, men jeg noterer svarer og sjekker videre. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tusen takk for svar - jeg aner ikke hva det derre Eye-Toy-greiene er, men jeg noterer svarer og sjekker videre. :-) Eye-Toy er spill der man har et lite kamera som viser barnet på TV'n, og så må man bevege seg etter forskjellige oppgaver. Noen steder skal man spille sport, eller slå unna ting, dukke, hoppe osv. Kjempemorsomt i følge døtrene mine 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Eye-Toy er spill der man har et lite kamera som viser barnet på TV'n, og så må man bevege seg etter forskjellige oppgaver. Noen steder skal man spille sport, eller slå unna ting, dukke, hoppe osv. Kjempemorsomt i følge døtrene mine Åh, det var jo strengt tatt helt logisk - og høres veldig gøy ut! Isj, blir vanskelig, dette her! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sang er populært, ja, det vil helt sikkert bli en hit. :-) Jeg har veldig lyst på slike spill hvor man beveger seg, og som vi alle kan spille. F.eks. vil aldri pappan i dette huset synge noe i en mikrofon, så da blir det en jentegreie. Men sportsligere ting blir han gjerne med på, da. Hvis du skulle velge ett - hvilket ville valget falt på? Nintendo WII. Jeg mener at det finnes Singstar til det også, men du kan jo sjekke for sikkerhets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nintendo WII. Jeg mener at det finnes Singstar til det også, men du kan jo sjekke for sikkerhets skyld. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.