alwaysme Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg grubler meg grønn på hva som er den rette investeringen mht til spillkonsoll. Ungene er 5, 7 og 8. Muligheter for å ta med på hytta er ønskelig.. Har vært innom tanken på DS også, men funnet ut at det blir rimelig kostbart for alle tre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Wii blir styrt av bevegelsene dine. Dersom du spiller golf så må du holde consollen i hendene og svinge dem som et golfslag (eller tennis, bowling osv.) Jeg tror alle spillene til Wii er lagt på så du i hvert fall delvis må bevge kroppen din for å styre det som skjer på skjermen. Skikkelig artig:-) Det finnes også et treningsprogram til Wii. Det ønsker jeg meg til jul:-) X-box har jeg aldri testet.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg anbefaler Wii. Se mange, mange tråder under, så finner du flere svar, det virker som om dette blir en slager under juletrærne i år... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Wii er kjempefint for barn i den alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.