Gå til innhold

Mister selvrespekten av å slite

Anbefalte innlegg

Det tar på å ha en psykisk lidelse. Jeg merker at det gjør noe med meg. Jeg føler at jeg rett og slett mister selvrespekten. Jeg orker ikke og gidder ikke like mye før. Husarbeid har blitt et ork og jeg greier bare gjøre det i små porsjoner med det resultat at det aldri blir ryddig i leiligheten min. Jeg bryr meg ikke så mye for utseende mitt lenger heller. Synes det er ork å vaske håret og å være forfengelig. Det virker som om jeg har mistet sosiale antenner i forhold til det som er rundt meg. Jeg føler meg likeglad i forhold til at det alltid er rotete rundt meg. Hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Mine tiltak foreløpig er å trene og spise sunnere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319481-mister-selvrespekten-av-%C3%A5-slite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sliten hele tiden:(

føler det samme selv:( her hjelper det å sette små daglige mål,og ellers ta et lite skritt om gangen.

bare en dusj kan være nok til tider.eller oppvasken.

slitsomt når det blir sånn!og som du er inne på,det skader selvrespekten:(

lykke til!skal følge med på tråden din og se om ikke jeg og kan snappe opp evt gode råd!selv er jeg heldig med gode folk rundt meg,som støtter og oppmuntrer selv når jeg synes alt er noe slit.

føler det samme selv:( her hjelper det å sette små daglige mål,og ellers ta et lite skritt om gangen.

bare en dusj kan være nok til tider.eller oppvasken.

slitsomt når det blir sånn!og som du er inne på,det skader selvrespekten:(

lykke til!skal følge med på tråden din og se om ikke jeg og kan snappe opp evt gode råd!selv er jeg heldig med gode folk rundt meg,som støtter og oppmuntrer selv når jeg synes alt er noe slit.

Det er jo også flaut å snakke om og folk rundt en forstår ikke at man orker å leve slik!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...