Gå til innhold

Hotmailproblem

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet
Skrevet

Enkelte mailer jeg får der kan jeg rett og slett ikke åpne, det går greit å åpne de andre mailene, men klikker jeg på enkelte mailer skjer det ingenting, det står først loading, men så kommer ingenting... merkelige greier! Kan det være noe med internettinstillingene mine som hindrer meg i å se innholdet?

De fleste av disse mailene har vært spam,

men siste mailen var fra Canon pga jeg har meldt meg på en konkurranse via nettby, og den klarte jeg altså ikke å åpne.

Gjest DOLbruker
Skrevet

Det kommer av at pc`en beskytter seg mot virus. Men vanligvis skal du få opp en advarsel, der du selv kan velge om du vil ta sjansen på å åpne det "usikre" dokumentet eller ei. Merkelig du ikke fikk det, men du har vel kanskje et ekstra strengt antivirusprogram...Dersom du ikke allerede har virus:-/

Gjest Trådstarter
Skrevet

Det kommer av at pc`en beskytter seg mot virus. Men vanligvis skal du få opp en advarsel, der du selv kan velge om du vil ta sjansen på å åpne det "usikre" dokumentet eller ei. Merkelig du ikke fikk det, men du har vel kanskje et ekstra strengt antivirusprogram...Dersom du ikke allerede har virus:-/

På de fleste mails som er mistenkelige får jeg valget om jeg vil ta sjansen liksom, men enkelte mails ser jeg bare overskriften, men klarer ikke komme inn på mailen, kun de andre mailene.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...