Gjest Mirakelet Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Enkelte mailer jeg får der kan jeg rett og slett ikke åpne, det går greit å åpne de andre mailene, men klikker jeg på enkelte mailer skjer det ingenting, det står først loading, men så kommer ingenting... merkelige greier! Kan det være noe med internettinstillingene mine som hindrer meg i å se innholdet? De fleste av disse mailene har vært spam, men siste mailen var fra Canon pga jeg har meldt meg på en konkurranse via nettby, og den klarte jeg altså ikke å åpne. 0 Siter
Gjest DOLbruker Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det kommer av at pc`en beskytter seg mot virus. Men vanligvis skal du få opp en advarsel, der du selv kan velge om du vil ta sjansen på å åpne det "usikre" dokumentet eller ei. Merkelig du ikke fikk det, men du har vel kanskje et ekstra strengt antivirusprogram...Dersom du ikke allerede har virus:-/ 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det kommer av at pc`en beskytter seg mot virus. Men vanligvis skal du få opp en advarsel, der du selv kan velge om du vil ta sjansen på å åpne det "usikre" dokumentet eller ei. Merkelig du ikke fikk det, men du har vel kanskje et ekstra strengt antivirusprogram...Dersom du ikke allerede har virus:-/ På de fleste mails som er mistenkelige får jeg valget om jeg vil ta sjansen liksom, men enkelte mails ser jeg bare overskriften, men klarer ikke komme inn på mailen, kun de andre mailene..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.