Gå til innhold

jeg har gjordt det slutt

Gjest jeg vil være annonym i kveld

Anbefalte innlegg

med kjæresten,tilslutt.som jeg har fått mange råd om å gjøre, også herfra.men det er jo så fæelt.jeg kjenner meg som den ensomste i hele verden akkurat nå.vil jeg noen sinne møte noen jeg kan bli glad i, som vil være glad i meg, men uten å svikte meg, uten å være utro mot meg, og noen som vil elske meg for den jeg er?jeg tviler.er det noen som har noen råd for hvordan jeg kan glemme ham så fort som mulig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319501-jeg-har-gjordt-det-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beklager at det endte slik, men det var nok for det beste.

Les denne linken, kanskje den vil hjelpe litt: http://www.wikihow.com/Get-Over-a-Break-Up

jo jeg vet vel et sted langt inni meg selv at det er det beste for meg iallefall.men likevell er det fælt.jeg savner han og jeg savner den personen han aldri var,men som jeg ønsket at han var.

men ja jeg skal prøve å følge noen av de tipsene..

Gjest dette går ikke bra:(

Mitt forslag, og som har fungert godt for meg, er å fokusere på hvorfor man har forlatt vedkommede når det røyner på som verst. Og jeg har tenkt som deg.at jeg kom til å bli ensom resten av livet. Men ta tak i selvtiliten din og se fremover så skal du se at tiden leger sårene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...