Gjest mora2 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Baker ikke så mye som før. Det blir ikke spist likevel... Skal kjøpe pepperkakedeig, så ungene kan stike ut noen figurer. Risboller må vi ha, makkaroner, (Nei, ikke makroner), pynte pepperkakehuset.. Vurderer lage kransekakestenger, men får se.. Så lager vi kanskje seimenn. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ser jammen ut som jeg skal klarte syv slag i år likevel da :-) Putter de i forskjellige kakebokser, og når det kommer besøk skal jeg ta fram mine syv slag pepperkaker :-)))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg baker absolutt ingenting. I den grad jeg skal ha noe julebakst så synes jeg de man kjøper smaker bedre enn hjemmelagede.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.