Gjest dette går ikke bra:( Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Er det noen her som vet om en god advokat på Østlandet, helst Hedmarksområdet, jmfr min tråd om psykopater og skilsmisse/økonomi i går? Alle forslag mottas med stor takk! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg bor på vestlandet og var innblandet i en sak nå i sommer. Dette var en sak som ble fremmet i Hedmark. Advokaten jeg brukte var riktignok gammel, rundt 70, men han var dyktig. Vet ikke om jeg kan skrive navn her... 0 Siter
Janna Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg bor på vestlandet og var innblandet i en sak nå i sommer. Dette var en sak som ble fremmet i Hedmark. Advokaten jeg brukte var riktignok gammel, rundt 70, men han var dyktig. Vet ikke om jeg kan skrive navn her... Skriv et innlegg under meldinger. Klart du kan gi råd om en god advokat. Blir ikke det samme som å henge ut folk. 0 Siter
Gjest dette går ikke bra:( Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg bor på vestlandet og var innblandet i en sak nå i sommer. Dette var en sak som ble fremmet i Hedmark. Advokaten jeg brukte var riktignok gammel, rundt 70, men han var dyktig. Vet ikke om jeg kan skrive navn her... Jeg har forståelse for at du er usikker på om du kan skrive navn her. Hvis du vil, kan du legge ut mail adresse om du har? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.