Gå til innhold

en morsom historie

pekkaline

Anbefalte innlegg

Et par dager etter episoden med min datter sto en annen mor på trappa deres og ropte og gaulet om at hun var så lei av steinkastinga, for nå var barnet hennes truffet igjen. Syndebukken var forresten 5 år, så han burde vite bedre.

Steinkasting er alvorlig! Sønnen min har fremdeles arr ved det ene øyet etter å ha blitt truffet av et annet barn.

Huff, ja det er skikkelig skummelt når de kaster i alle retninger. Enhver mor burde da forstå at barnt trenger tilsnakk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke være to år for å låse seg inne på do.

Når selveste sjefen ikke klarer å komme seg ut igjen etter dobesøket kan man begynne å lure...

Han ropte forsiktig på kollegaen som heldigvis også jobbet sent den dagen.

Men gjett om alle fikk vite det dagen etterpå!

Å herligfred så flaut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228308584' post='4030235]

.. på bad og andre rom uten nødutgang (vindu etc)

Vi har sånn type lås:

http://www.produktfakta.no/16/resourcefile/41/06/82/4.png

Det har spart oss for mye trøbbel, for den åpnes enkelt med en kniv/skrujern.

Sånne har vi på badene,- det er tilogmed sånn rød-opptatt-stripe når de er låst. Veldig kjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228308584' post='4030235]

.. på bad og andre rom uten nødutgang (vindu etc)

Vi har sånn type lås:

http://www.produktfakta.no/16/resourcefile/41/06/82/4.png

Det har spart oss for mye trøbbel, for den åpnes enkelt med en kniv/skrujern.

Og så vil de vel være lettere å låse opp selv for små barn enn der man har et "gammeldags" nøkkelhull med løs nøkkel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne har vi på badene,- det er tilogmed sånn rød-opptatt-stripe når de er låst. Veldig kjekke.

Vi også, men jeg fant ikke noe link av akkurat den utgaven som vi har. Smart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så vil de vel være lettere å låse opp selv for små barn enn der man har et "gammeldags" nøkkelhull med løs nøkkel i.

Jepp. Dette er virkelig kjekt. Men det er mange som tror slikt er sååå vanskelig å ettermontere, så blir det aldri gjort. Dette gjelder jo ikke bare de med barn. Det er kjekt uansett alder - jeg tenker på at noen kan få illebefinnende etc. Men så er jeg en HMS-type-menneske, da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228324126' post='4030371]

Jepp. Dette er virkelig kjekt. Men det er mange som tror slikt er sååå vanskelig å ettermontere, så blir det aldri gjort. Dette gjelder jo ikke bare de med barn. Det er kjekt uansett alder - jeg tenker på at noen kan få illebefinnende etc. Men så er jeg en HMS-type-menneske, da ;-)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...