Gjest efexorus Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Er det veldig vanlig å ikke klare å sovne når man tar ssri/snri på kvelden. Hvis jeg tar min efexor etter 18.00 kan jeg glemme å sove, da er det som om jeg drikker kaffe på senga. I en periode følte jeg meg litt "gira" på efesxor, som om det hadde en stimulerende effekt.. Er det en sammenheng, eller bare tilfeldighet for mitt vedkommende? 0 Siter
Gjest det r viktig Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg var veldig sensibel på efexor. Den har kort halveringstid og glemte jeg den en dag badet jeg i kaldsvetting om natten. Med andre ord måtte jeg være veldig nøye på å ta den samme tid hver dag. Et par timer pluss minus toppen. Det var travelt og jeg ble kjempedårlig når jeg ikke klarte å være regelmessig. 0 Siter
Gjest efexorus Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg var veldig sensibel på efexor. Den har kort halveringstid og glemte jeg den en dag badet jeg i kaldsvetting om natten. Med andre ord måtte jeg være veldig nøye på å ta den samme tid hver dag. Et par timer pluss minus toppen. Det var travelt og jeg ble kjempedårlig når jeg ikke klarte å være regelmessig. Efexor er en veldig effektiv medisin, men det virker som den er verstingen i forhold til "abstinenser" på AD, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.