Gjest ppsneb Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan fjernes denne huden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 det verste kan vel fjernes ved at man skrubber seg godt med håndkleet etter et langt bad. Ellers bruker vi en intensiv fuktighetskrem fra Body Shop (Almond ett-eller-annet, beige krukke) som holder det passe mykt til neste gang man kan skrubbe etter et langt bad et par dager senere. Gjentas til det er borte. Funker her hvertfall.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 En gang i tiden fikk jeg det råd å gni albuene(tørre, såre og sprukne) med en halv sitron. det virket faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En gang i tiden fikk jeg det råd å gni albuene(tørre, såre og sprukne) med en halv sitron. det virket faktisk. Det tipset husker jeg også! Har dog aldri prøvd det, men det sies å funke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debra-irl Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Del en sitron i to, stikk albuene nedi hver halve, sitt sånn i ca 10-15 minutter. skyll av sitronen og smør med en god, fet krem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Smøre med god krem hver dag til huden er myk igjen og fortsette å smøre jevnlig. Ingen vits i å raspe og gni vekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.