Gjest Rallargutten Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg gjør det og synes ikke det er ekkelt i det hele tatt. Det smaker salt og godt, deilig konsistens også, nesten som marsipan. 0 Siter
Gjest Rallargutten Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 I nesten??? Skriveleif, skulle være "i nesen". 0 Siter
Gjest Rallargutten Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 gris.. Hvorfor det? Var jo en lege som anbefalte det til og med. I Man vs. Wild så drikker han tisset sitt for å overleve, jeg spiser nesegodt forå styrke immunforsvaret. Det blir jo nesten det samme. Hvor gjør du av alt nestegodtet da? Kaster du det liksom? 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 I nesten??? Det er få ting som er så fint som å pelle seg selv i nesten...;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det er få ting som er så fint som å pelle seg selv i nesten...;-) Det er enda finere å pelle seg sjøl i presten. 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er enda finere å pelle seg sjøl i presten. Sier DU, ja! Men hva med å pelle seg selv i hesten, da, går det?? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Sier DU, ja! Men hva med å pelle seg selv i hesten, da, går det?? Da må du ha svært lange armer i såfall, eg klarer det ikkje. 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Da må du ha svært lange armer i såfall, eg klarer det ikkje. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.