Tralla Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da er årets julegave sikret. Men er det noe jeg MÅ kjøpe nå, slik at ikke hele julaften blir spolert fordi vi mangler noe? Var så mye folk på elkjøp, så fikk ikke spurt noen som kunne det. Trenger jeg en håndkontroll med en gang, eller kan vi kjøpe det senere? Og er det da en slik avlang en, eller en annen vi må kjøpe ekstra. Wii sport følger med, og regner med han får super mario galaxy av noen andre, hvis det har betydning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vet ikke hvor mange kontroller som følger med men har bør ha 2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjøp en ekstra håndkontroller både 'den lange' og 'den korte'. Sørg også for å ha nok oppladbare AA batterier og batterilader. Lad alle ferdige på forhånd. (Nok batterier er dobbelt opp per kontroller så du kan spille mens det andre settet med bat. lades.) Å mangle batteri er den aller største tragedie. Så kan det være greit å ha litt mer enn et spill. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vet ikke hvor mange kontroller som følger med men har bør ha 2 Ok, bare en som fulgte med. Så får kjøpe en til da. Regnet nesten med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Kjøp en ekstra håndkontroller både 'den lange' og 'den korte'. Sørg også for å ha nok oppladbare AA batterier og batterilader. Lad alle ferdige på forhånd. (Nok batterier er dobbelt opp per kontroller så du kan spille mens det andre settet med bat. lades.) Å mangle batteri er den aller største tragedie. Så kan det være greit å ha litt mer enn et spill. mvh Ahh, vanlige batterier i de. Bør vel kjøpe oppladbare batterier da ja. Er vel bare en lang som er med i pakken tror jeg. ( har pakka inn allerede, så får ikke sjekka.) Får dra til byen å kjøpe kontroller også da. Blir jammen dyrt nok tilslutt. Flere spill kommer heldigvis fra andre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ahh, vanlige batterier i de. Bør vel kjøpe oppladbare batterier da ja. Er vel bare en lang som er med i pakken tror jeg. ( har pakka inn allerede, så får ikke sjekka.) Får dra til byen å kjøpe kontroller også da. Blir jammen dyrt nok tilslutt. Flere spill kommer heldigvis fra andre:-) Vær oppmerksom på at det ikke er noen ladefunksjon i pakken du har kjøpt. Så om du ikke har en lader til AA-batteri, må du kjøpe det også. Batterier og lader er ofte dyrt på f.eks. Elkjøp og langt billigere på f.eks. Biltema. Det er en sammenheng mellom pris og ladekapasitet. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vi har 4 par håndkontrollere til WII'en, både den vanlige og nanchuck. På mange av spillene kan man spille 4 personer samtidig (bl.a Mario Kart og sports-spillet som følger med). Vi har ikke angret på at vi kjøpte alt med en gang. Det er kjempemorsomt både for barn og voksne. Barna synes selvfølgelig det er ekstra gøy å vinne over foreldre, og det verste er at vi trenger ikke å "jukse-tape" heller. Ungene er bedre i mange spill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ahh, vanlige batterier i de. Bør vel kjøpe oppladbare batterier da ja. Er vel bare en lang som er med i pakken tror jeg. ( har pakka inn allerede, så får ikke sjekka.) Får dra til byen å kjøpe kontroller også da. Blir jammen dyrt nok tilslutt. Flere spill kommer heldigvis fra andre:-) Det finnes en slags docking-stasjon der man kan sette fra seg kontrollene som også lader dem. -det har vi tenkt å kjøpe til jul... *litt lei av å lade AA-batterier* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Vi har 4 par håndkontrollere til WII'en, både den vanlige og nanchuck. På mange av spillene kan man spille 4 personer samtidig (bl.a Mario Kart og sports-spillet som følger med). Vi har ikke angret på at vi kjøpte alt med en gang. Det er kjempemorsomt både for barn og voksne. Barna synes selvfølgelig det er ekstra gøy å vinne over foreldre, og det verste er at vi trenger ikke å "jukse-tape" heller. Ungene er bedre i mange spill. Oj, 4 stk av begge. Den vanlige koster jo over 500 og den andre nesten 300 om jeg husker riktig. Blir ikke med det første her nei, kommer jo på over 3000 bare for de + konsoll til over 2000 også spill.... Men kanskje to av hver da. Får se på det. Hva er egentlig forskjellen på de to, og trenger en begge to til noen spill? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Det finnes en slags docking-stasjon der man kan sette fra seg kontrollene som også lader dem. -det har vi tenkt å kjøpe til jul... *litt lei av å lade AA-batterier* Ja, det er sikkert lurt. Skal se etter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Vær oppmerksom på at det ikke er noen ladefunksjon i pakken du har kjøpt. Så om du ikke har en lader til AA-batteri, må du kjøpe det også. Batterier og lader er ofte dyrt på f.eks. Elkjøp og langt billigere på f.eks. Biltema. Det er en sammenheng mellom pris og ladekapasitet. mvh Skal se etter en slik ladeting til kontrollene, eller få noen til å stikke innom biltema og kjøpe batterilader ja. Den går vel varm på julaften tenker jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skal se etter en slik ladeting til kontrollene, eller få noen til å stikke innom biltema og kjøpe batterilader ja. Den går vel varm på julaften tenker jeg:-) Fordelen med en vanlig lader kontra en Wii-lader, er at den vanlige kan brukes til å lade opp batteri til det du måtte ønske. God jul! Med Wii-jubel i huset. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Fordelen med en vanlig lader kontra en Wii-lader, er at den vanlige kan brukes til å lade opp batteri til det du måtte ønske. God jul! Med Wii-jubel i huset. mvh Ja, det er sant, vi har et stort forbruk på batterier i perioder ser jeg. Takk, jula blir nok brukt til masse wii jubel tenker jeg. Gleder meg til å se og prøve selv også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Oj, 4 stk av begge. Den vanlige koster jo over 500 og den andre nesten 300 om jeg husker riktig. Blir ikke med det første her nei, kommer jo på over 3000 bare for de + konsoll til over 2000 også spill.... Men kanskje to av hver da. Får se på det. Hva er egentlig forskjellen på de to, og trenger en begge to til noen spill? Begge kontrollerne brukes på endel spill. Nanchuck'en har en joystick som man styrer med. På MarioKart brukes denne til å styre bilene. På andre spill til å styre figurene. Jeg aner ikke om man faktisk trenger begge to eller om det går greit å spille bare med den ene. Skulle kanskje spurt ungene, de har alt dette klart, for det er litt forskjellig hva kameratene har hjemme. Gubben er veldig flink til å prute, så ha fikk litt rabatt når han kjøpte alle kontrollerne samtidig. Jeg synes uansett WII er så bra at det er verdt pengene selv om man ikke kjøper alt utstyret med en gang. Så kan man jo ha noe å ønske seg senere også ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Oj, 4 stk av begge. Den vanlige koster jo over 500 og den andre nesten 300 om jeg husker riktig. Blir ikke med det første her nei, kommer jo på over 3000 bare for de + konsoll til over 2000 også spill.... Men kanskje to av hver da. Får se på det. Hva er egentlig forskjellen på de to, og trenger en begge to til noen spill? Vi kjøpte ikke flere håndkontroller med en gang, men guttungen kjøpte en sjøl for sine julegavepenger og en for bursdagspengene et halvt år etter. - og så kjøpte jeg en til så vi nå har 4 vanlige kontroller og 2 Nun-chuk'er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.