Gjest prust Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Er det noen som har forslag til hva jobben kan gi som gave til de ansatte? Sjefen har spurt om jeg kan hjelpe.... Vi skal har julebord m/partnere + konsert, men pleier å få en julegave også. Tidligere har vi fått bl.a.: *ullpledd *ulltrøye *tursag *turkart *bok Antar at prisen skal ligge på 200-400 kr 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 * Gardintrapp * Ståltermos * Fenalår * Fileetkniv * Serveringsfat * Førstehjelpspute * Wok panne 0 Siter
Gjest Kommunalt ansatt Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Trodde ingen hadde råd til sånt i disse tider. Vi måtte betale julebordet selv. Gaver til de ansatte kjøper jeg fra egen lomme. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 * Gardintrapp * Ståltermos * Fenalår * Fileetkniv * Serveringsfat * Førstehjelpspute * Wok panne Fenalår var en god idé - også kniver :-) Vi er bare 6 ansatte, men i veldig ulik fase i livet - noen har "alt" andre har nettopp etablert seg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Trodde ingen hadde råd til sånt i disse tider. Vi måtte betale julebordet selv. Gaver til de ansatte kjøper jeg fra egen lomme. Vi har satt av til dette i budsjettet, og har hatt et godt økonomisk år - så dette får vi :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Kokkekniv, kokekbok, skalldyrbestikk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Kokkekniv, kokekbok, skalldyrbestikk. Mja... - jeg har alt det... :-( Ønsker meg ikke flere kokebøker! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 * Gardintrapp * Ståltermos * Fenalår * Fileetkniv * Serveringsfat * Førstehjelpspute * Wok panne Fenalår slår jeg et slag for. Ja takk til spiselige gaver ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Fenalår slår jeg et slag for. Ja takk til spiselige gaver ) Jeg blir også utrolig glad for spiselige gaver. Spekemat, fenalår, røykalaks.... Nam ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Mja... - jeg har alt det... :-( Ønsker meg ikke flere kokebøker! Hva med ei lampe Leselampe til boka dere fikk en annen jul 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Hva med ei lampe Leselampe til boka dere fikk en annen jul Eller slike solcellelamper til hagen, koselige... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Mja... - jeg har alt det... :-( Ønsker meg ikke flere kokebøker! Jerngryte, jernstekepanne, kasseroller, batteridreven pepperkvern og saltbøsse, thermojakke eller fleecegenser. En jul fikk jeg gravlaks. Noe så ekkelt! Den ga jeg bort til ei som verdsetter slikt mer enn meg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jerngryte, jernstekepanne, kasseroller, batteridreven pepperkvern og saltbøsse, thermojakke eller fleecegenser. En jul fikk jeg gravlaks. Noe så ekkelt! Den ga jeg bort til ei som verdsetter slikt mer enn meg. ''batteridreven pepperkvern og saltbøsse'' Vi har det tydeligvis for godt her i landet. Hva med batteridrevet dasspapir da? :-) 0 Siter
Gjest met-et-pro Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Gavekort på en sportsbutikk. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 ''batteridreven pepperkvern og saltbøsse'' Vi har det tydeligvis for godt her i landet. Hva med batteridrevet dasspapir da? :-) ''Vi har det tydeligvis for godt her i landet. Hva med batteridrevet dasspapir da? :-)'' He he. God idè! Mannen min fikk det i gave fra sin arbeidsplass for et par år siden, og kvernene brukes regelmessig. Hvor ble det av kalenderpiker-tråden din? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 ''Vi har det tydeligvis for godt her i landet. Hva med batteridrevet dasspapir da? :-)'' He he. God idè! Mannen min fikk det i gave fra sin arbeidsplass for et par år siden, og kvernene brukes regelmessig. Hvor ble det av kalenderpiker-tråden din? ''Hvor ble det av kalenderpiker-tråden din?'' Har ikkje peiling? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Fenalår slår jeg et slag for. Ja takk til spiselige gaver ) Enig, fenalår er tingen :oD 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Midjeveske med vannflaskeholder (+ vannflaske til). 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Her får mange ei kasse med diverse mat og godteri. :0) 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 en vinflaske? billett til et show.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.