Gå til innhold

NHD ville du anbefalt beroligende,hvilken type?

Anbefalte innlegg

Gjest en som tror det vil gå bra :)

Jeg har bestemt meg for å kontakte advokat og gå videre hva gjelder eksmannen min, koste hva det koste vil. Han som desverre er psykopat. Det er mer inne i dette bildet som jeg ønsker å gå videre med, men det vil bli knall tøft. Jeg har aldri brukt beroligende av noe slag, men når jeg skal gjennom noe sånt tror jeg at det hadde vært en fordel dersom det ikke gjør meg sløv og ukonsentrert. Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet jeg vil bli stresset, og da er jeg lett å 'lede' og bli forvirret og ukonsentrert. Ellers tror jeg at jeg skal greie en slik nødvendig prosess pga barna. Men dette stresset hindrer meg og jeg ser på som beroligende som en reddende engel dersom det virker på nervene slik jeg har lest og tror. Vilje du anbefalt beroligende i slike tilfeller, og i såfall hva? Jeg vil gjerne foreslå det for min (nye) fastlege. Jeg er glad for alle svar i dette. Mvh

Fortsetter under...

Hei,

Hvis du benytter en advokat, så trenger du ikke selv å være i direkte kontakt med din eks gjennom en slik prosess. Det er noe av poenget med å bruke en advokat som mellommann. Du snakker med advokaten og får beskjed om hva slags dokumentasjon du må fremskaffe, deretter skriver advokaten til din eks og tar saken videre.

Prøv å ikke gjør dette enda verre enn det trenger å være.

Gjest en som tror det vil gå bra:)

Hei,

Hvis du benytter en advokat, så trenger du ikke selv å være i direkte kontakt med din eks gjennom en slik prosess. Det er noe av poenget med å bruke en advokat som mellommann. Du snakker med advokaten og får beskjed om hva slags dokumentasjon du må fremskaffe, deretter skriver advokaten til din eks og tar saken videre.

Prøv å ikke gjør dette enda verre enn det trenger å være.

Ok. Jeg forstår. Jeg skal selvsagt ikke gjøre en flue til elefant. Men det dreier seg om mer enn økonomi, og som jeg tror vil bli langt tøffere. Det kan ende med rettsak uten at jeg vil si mer om det.

Ok. Jeg forstår. Jeg skal selvsagt ikke gjøre en flue til elefant. Men det dreier seg om mer enn økonomi, og som jeg tror vil bli langt tøffere. Det kan ende med rettsak uten at jeg vil si mer om det.

Hvis det også er snakk om tvist vedr. barnefordeling, er det viktig å finne en advokat som er klok i slike spørsmål. Ikke alle er like gode på å la barna få komme til orde mht hva de ønsker.

Hvis det også er snakk om tvist vedr. barnefordeling, er det viktig å finne en advokat som er klok i slike spørsmål. Ikke alle er like gode på å la barna få komme til orde mht hva de ønsker.

Ja, jeg håper å finne en god advokat som 'ser' barnas behov. Det er dem dette handler om. Og skal jeg først involvere en advokat, ønsker jeg å forholde meg til kun en som kan hjelpe meg med 'alt'.

Ja, jeg håper å finne en god advokat som 'ser' barnas behov. Det er dem dette handler om. Og skal jeg først involvere en advokat, ønsker jeg å forholde meg til kun en som kan hjelpe meg med 'alt'.

Jeg tror jeg har anbefalt en svært dyktig en tidligere :-) Ta kontakt med henne, og du vil få all den hjelpen du trenger.

Hvis jeg blander deg med en annen, så si fra, så skal jeg legge ut link på nytt.

Annonse

Jeg tror jeg har anbefalt en svært dyktig en tidligere :-) Ta kontakt med henne, og du vil få all den hjelpen du trenger.

Hvis jeg blander deg med en annen, så si fra, så skal jeg legge ut link på nytt.

To pluss to er fire:) håpet å finne en nærmere, men legg gjerne ut linken på nytt.

To pluss to er fire:) håpet å finne en nærmere, men legg gjerne ut linken på nytt.

Du vil normalt ikke trenge å snakke med advokaten mer enn et par ganger. Resten kan tas på telefon og mail.

http://www.reiss-andersen.no/9.html

Du vil normalt ikke trenge å snakke med advokaten mer enn et par ganger. Resten kan tas på telefon og mail.

http://www.reiss-andersen.no/9.html

Det hørtes enda bedre ut. Takk for link igjen, er dårlig på navn. Nå er det ingen vei utenom. Mvh

I forhold til valg av beroligende får nhd svare selv, men han pleier etter hva jeg mener å huske å anbefale sobril(oxazepam), Da mange hevder det har mindre avhengighetspotensiale enn de andre benzodiazepinene.

Generelt kan man vel si at valium er tingen hvis man vil ha rask effekt. Er det for å roe nervene når du legger deg er flunipam helt klart best da det både er meget angstdempende, muskelavslappende og søvninduserende. Legene er ganske resitriktiv siden det er A preparat, men en 10 pakning burde ikke være noe problem.

Xanor og Rivotril tror jeg ikke er relevant.

Gjest en som tror dette vil gå bra:)

I forhold til valg av beroligende får nhd svare selv, men han pleier etter hva jeg mener å huske å anbefale sobril(oxazepam), Da mange hevder det har mindre avhengighetspotensiale enn de andre benzodiazepinene.

Generelt kan man vel si at valium er tingen hvis man vil ha rask effekt. Er det for å roe nervene når du legger deg er flunipam helt klart best da det både er meget angstdempende, muskelavslappende og søvninduserende. Legene er ganske resitriktiv siden det er A preparat, men en 10 pakning burde ikke være noe problem.

Xanor og Rivotril tror jeg ikke er relevant.

Jeg skal høre med fastlegen i morgen. Jeg håper at han har peiling på dette. Jeg forstår forøvrig at nhd ikke vil svare meg når det er komplisert. Men det er ikke lett når man plutselig står på egne ben.. Kansje vil jeg greid meg uten. Kansje ikke. Vi får se. Takk for hjelpen, for dette har jeg ingen peiling på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...