PieLill Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg tror du misforstod innlegget mitt, for jeg er helt enig med deg ;0) Men nå er ikke formulering min sterke side heller..Hehe... Nei, det er nok jeg som har uttrykt meg klønete. Jeg forsøkte å si at jeg var enig med deg og at jeg finner påstander andre steder i tården her uhyrlige. Ganske klønete måte å vise enighet på. Sorry. mvh 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Nei, det er nok jeg som har uttrykt meg klønete. Jeg forsøkte å si at jeg var enig med deg og at jeg finner påstander andre steder i tården her uhyrlige. Ganske klønete måte å vise enighet på. Sorry. mvh *LOL* Godt det ikke bare er meg ;0) Men da er vi enige. Hihi! 0 Siter
PieLill Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 *LOL* Godt det ikke bare er meg ;0) Men da er vi enige. Hihi! Rørende enige. ;-) Ha en fin kveld. mvh 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Rørende enige. ;-) Ha en fin kveld. mvh Hihi, ha en fin kveld du også :0) Snart helg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.