Gå til innhold

Ungdommer til Malawi

Gjest mor med betenkeligheter

Anbefalte innlegg

Gjest @krøll

Dette skriver jeg for min mann, nettopp hjemkommet fra 8 uker i Malawi.

Malawi er ett stille og fredelig land, og et fredelig folkeslag. De er definitivft de mest hyggelige og imøtekommende mennesker jeg noensinne har møtt. Kriminaliteten er veldig lav. Vi har hatt både penger , kamera og pc liggende åpenlyst på ulike hoteller og overnattingssteder og ingenting har forsvunnet. Så sant man behandler menneskene man møter med respekt, er det ikke større problemer der enn andre steder i verden.

Malawi er et fattig land, hvor det er lett å pådra seg sykdommer ( spesielt HIV/AIDS, tuberkelose og malaria) så ungdommen må igjennom en del vaksiner. Dette får du opplyst på vaksinasjonskontoret i kommunen.

Malawi er ett fantastisk land, med utrolig hyggelige mennesker, og fin natur.

Men i Malawi gjelder det, som i alle andre afrikanske land, at man beveger seg ikke utendørs etter mørkets frembrudd, med mindre man er flere sammen, og gjerne med en kjentmann.

Du kan trygt la ungdommen reise, mener jeg.

vil du ha mer informasjon er det bare å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skriver jeg for min mann, nettopp hjemkommet fra 8 uker i Malawi.

Malawi er ett stille og fredelig land, og et fredelig folkeslag. De er definitivft de mest hyggelige og imøtekommende mennesker jeg noensinne har møtt. Kriminaliteten er veldig lav. Vi har hatt både penger , kamera og pc liggende åpenlyst på ulike hoteller og overnattingssteder og ingenting har forsvunnet. Så sant man behandler menneskene man møter med respekt, er det ikke større problemer der enn andre steder i verden.

Malawi er et fattig land, hvor det er lett å pådra seg sykdommer ( spesielt HIV/AIDS, tuberkelose og malaria) så ungdommen må igjennom en del vaksiner. Dette får du opplyst på vaksinasjonskontoret i kommunen.

Malawi er ett fantastisk land, med utrolig hyggelige mennesker, og fin natur.

Men i Malawi gjelder det, som i alle andre afrikanske land, at man beveger seg ikke utendørs etter mørkets frembrudd, med mindre man er flere sammen, og gjerne med en kjentmann.

Du kan trygt la ungdommen reise, mener jeg.

vil du ha mer informasjon er det bare å spørre.

Takk skal du ha for informasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokolademannen

Mine barn kommer ikke til å ha sex før de er ferdig utdannet og 24 år minst.

Hehe, er det du som har bestemt det eller er det de som er klare på det? Ganske stor forskjell nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Mine barn kommer ikke til å ha sex før de er ferdig utdannet og 24 år minst.

''Mine barn kommer ikke til å ha sex før de er ferdig utdannet og 24 år minst''

Hehe, says who?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Mine barn kommer ikke til å ha sex før de er ferdig utdannet og 24 år minst''

Hehe, says who?

Nei, det får vel være grenser for å være naiv ;) Men det er jo lov å spøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...