Gjest @krøll Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette skriver jeg for min mann, nettopp hjemkommet fra 8 uker i Malawi. Malawi er ett stille og fredelig land, og et fredelig folkeslag. De er definitivft de mest hyggelige og imøtekommende mennesker jeg noensinne har møtt. Kriminaliteten er veldig lav. Vi har hatt både penger , kamera og pc liggende åpenlyst på ulike hoteller og overnattingssteder og ingenting har forsvunnet. Så sant man behandler menneskene man møter med respekt, er det ikke større problemer der enn andre steder i verden. Malawi er et fattig land, hvor det er lett å pådra seg sykdommer ( spesielt HIV/AIDS, tuberkelose og malaria) så ungdommen må igjennom en del vaksiner. Dette får du opplyst på vaksinasjonskontoret i kommunen. Malawi er ett fantastisk land, med utrolig hyggelige mennesker, og fin natur. Men i Malawi gjelder det, som i alle andre afrikanske land, at man beveger seg ikke utendørs etter mørkets frembrudd, med mindre man er flere sammen, og gjerne med en kjentmann. Du kan trygt la ungdommen reise, mener jeg. vil du ha mer informasjon er det bare å spørre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor med betenkeligheter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette skriver jeg for min mann, nettopp hjemkommet fra 8 uker i Malawi. Malawi er ett stille og fredelig land, og et fredelig folkeslag. De er definitivft de mest hyggelige og imøtekommende mennesker jeg noensinne har møtt. Kriminaliteten er veldig lav. Vi har hatt både penger , kamera og pc liggende åpenlyst på ulike hoteller og overnattingssteder og ingenting har forsvunnet. Så sant man behandler menneskene man møter med respekt, er det ikke større problemer der enn andre steder i verden. Malawi er et fattig land, hvor det er lett å pådra seg sykdommer ( spesielt HIV/AIDS, tuberkelose og malaria) så ungdommen må igjennom en del vaksiner. Dette får du opplyst på vaksinasjonskontoret i kommunen. Malawi er ett fantastisk land, med utrolig hyggelige mennesker, og fin natur. Men i Malawi gjelder det, som i alle andre afrikanske land, at man beveger seg ikke utendørs etter mørkets frembrudd, med mindre man er flere sammen, og gjerne med en kjentmann. Du kan trygt la ungdommen reise, mener jeg. vil du ha mer informasjon er det bare å spørre. Takk skal du ha for informasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokolademannen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mine barn kommer ikke til å ha sex før de er ferdig utdannet og 24 år minst. Hehe, er det du som har bestemt det eller er det de som er klare på det? Ganske stor forskjell nemlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mine barn kommer ikke til å ha sex før de er ferdig utdannet og 24 år minst. O, hellige enfold... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mine barn kommer ikke til å ha sex før de er ferdig utdannet og 24 år minst. ''Mine barn kommer ikke til å ha sex før de er ferdig utdannet og 24 år minst'' Hehe, says who? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor med betenkeligheter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ''Mine barn kommer ikke til å ha sex før de er ferdig utdannet og 24 år minst'' Hehe, says who? Nei, det får vel være grenser for å være naiv Men det er jo lov å spøke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, det får vel være grenser for å være naiv Men det er jo lov å spøke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.