Gjest eva.z Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som vet om det er noen butikker som har det på tilbud nå?har søkt på de store kjedene,men det rimeligste ligger på 1299kr. Man må vel kjøpe spill utenom også? Eller inneholder Nintendoen spill? Må innrømme at jeg ikke har så mye peiling på dette.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi har ikke hatt peiling i det hele tatt på spill - men I DAG faktisk, kjøpte vi Nintendo DS til hun på 7 år :-) Kjøpte i en butikk som heter Game - og der var det et pakketilbud med selve spillet (den saken de spiller med), to spill pluss veske - til 1599 :-) Jeg kom akkurat for seint forrige uke da ToysRus hadde tilbud på bare spillet til 599.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eva.z Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi har ikke hatt peiling i det hele tatt på spill - men I DAG faktisk, kjøpte vi Nintendo DS til hun på 7 år :-) Kjøpte i en butikk som heter Game - og der var det et pakketilbud med selve spillet (den saken de spiller med), to spill pluss veske - til 1599 :-) Jeg kom akkurat for seint forrige uke da ToysRus hadde tilbud på bare spillet til 599.... Så da betyr det at for bare spillet må vi punge ut med 1299kr??Og må kjøpe spill utenom?Hun har nevnt et spill som heter Supermario.Koster vel skjorta det da...Oi,oi,oi,dette blir dyrt:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Så da betyr det at for bare spillet må vi punge ut med 1299kr??Og må kjøpe spill utenom?Hun har nevnt et spill som heter Supermario.Koster vel skjorta det da...Oi,oi,oi,dette blir dyrt:-( Ja, den vanlige prisen (som vi har sett de siste to-tre ukene) er 1299 for spillet og 300-500 for hvert spill i tillegg. Vi syntes det var grusomt dyrt, men det kom seg litt da vi fikk de to spillene inkludert (et hestespill og et spill om noen dagbøker tror jeg) - selv om kanskje ikke de to spillene var de hun ønsket seg mest. Men hun er helt nybegynner på dette, og vil forhåpentligvis synes det er moro uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eva.z Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, den vanlige prisen (som vi har sett de siste to-tre ukene) er 1299 for spillet og 300-500 for hvert spill i tillegg. Vi syntes det var grusomt dyrt, men det kom seg litt da vi fikk de to spillene inkludert (et hestespill og et spill om noen dagbøker tror jeg) - selv om kanskje ikke de to spillene var de hun ønsket seg mest. Men hun er helt nybegynner på dette, og vil forhåpentligvis synes det er moro uansett. Lommeboken hyler!!!!!!!!!!!!!!!!(og jeg hører min mann når jeg forteller ham det i morgen..........) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bangen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lommeboken hyler!!!!!!!!!!!!!!!!(og jeg hører min mann når jeg forteller ham det i morgen..........) Kan ikke dere kjøpe spillkonsollen i julegave da og informere andre som skal gi gave om det og at de og de spillene er på ønskelista 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, selve Nintendoen koster 1299,- og jeg tviler på at du får det særlig rimeligere noe sted. Spill kan du kjøpe her: http://www.absoluttspill.no/ Jeg har kjøpt herfra et par ganger og har spillene i postkassa etter 2-3 dager! Helt supert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Psst: Sjekk finn.no. DET er billig, det. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Psst: Sjekk finn.no. DET er billig, det. :-) Mjo... Men jeg hadde ikke kjøpt en Nintendo DS brukt, da mister man jo garantien. Spill derimot går det jo an å kjøpe brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mjo... Men jeg hadde ikke kjøpt en Nintendo DS brukt, da mister man jo garantien. Spill derimot går det jo an å kjøpe brukt. Man mister ikke garantien automatisk, det kommer an på hvor gammelt det er. Til vår 6-åring kjøper vi brukt i år. Ikke har hun noen peiling på hva som er nytt og "gammelt", og i tillegg er hun _6_ år. Vi har funnet en Nintendo DS for godt under halv pris, som bare er 6 måneder gammel. Som selges med spill også. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tror det var en brosjyre fra Spaceworld som hadde dem til 999,- Sjekk på nettet. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Spill kjøpes utenom. Spillkonsollen er på tilbud denne uka hos Spaceworld. 999 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eva.z Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal undersøke med Spaceworld i morgen. Takk for engasjementet!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.