Sporty mamma Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vi lagde en stoooor og fin snømann her om dagen.I går var vi borte på kvelden og trur du ikke det hadde vært noen pøbelunger og ødelagt hele snømannen!!! Det var tydlige spor i snøen og alt var trampa sønder og sammen.Poden på 3 år ble litt forundra og syns ikke det var snilt gjort. Kjenner jeg blir ganske så sint.Hadde jeg fått tak i de unga skulle jeg sannelig ha gitt dem ett alvorsord. Måtte få ut litt groms :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er dårlig gjort altså! Man burde da virkelig ha bedre ting å ta seg til enn å ødelegge småungers snømenn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hadde jeg fått tak i noen slike så hadde de ikke sluppet med noen alvorsord, for å si det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hadde jeg fått tak i noen slike så hadde de ikke sluppet med noen alvorsord, for å si det sånn. Hva skulle du ha gjort da? Kan vel ikke akkurat banke de heller? Måtte eneste være å ringe foreldrene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mobilmorro Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi opplevde tilsvarende med en mobiltelefon... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva skulle du ha gjort da? Kan vel ikke akkurat banke de heller? Måtte eneste være å ringe foreldrene. Hadde ikke gjort meg noe å banke de. Drittunger nå til dags får for lite juling. De vet godt hva de gjør og at det ikke er lov/er dårlig gjort mot andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 En snømann på offentlig plass er ikke deres eiendom og følgelig kan du ikke bli sinna over at noen ødelegger den. Det blir bare for dumt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 En snømann på offentlig plass er ikke deres eiendom og følgelig kan du ikke bli sinna over at noen ødelegger den. Det blir bare for dumt! Enig hvis det er på en offentlig plass, men vet vi at det var det, da? Hun skriver jo at de var borte på kvelden, og da de kom tilbake oppdaget de at snømannen var ødelagt. Det tyder jo på at snømannen sto hjemme hos dem. Det hadde vært litt pussig å ta med "borte-på-kvelden-kommentaren" dersom snømannen sto på offentlig sted/fellesområde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sporty mamma Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 En snømann på offentlig plass er ikke deres eiendom og følgelig kan du ikke bli sinna over at noen ødelegger den. Det blir bare for dumt! Den snømannen var lagd i vår egen hage så den stod ikke på offentlig plass!! Da har jeg lov og bli sint!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Enig hvis det er på en offentlig plass, men vet vi at det var det, da? Hun skriver jo at de var borte på kvelden, og da de kom tilbake oppdaget de at snømannen var ødelagt. Det tyder jo på at snømannen sto hjemme hos dem. Det hadde vært litt pussig å ta med "borte-på-kvelden-kommentaren" dersom snømannen sto på offentlig sted/fellesområde. Enig i det Morsan, men jeg tolket det slik at de var borte på kvelden igjen der snømannen sto, men det kan jo være at huset sto tomt da de var borte på kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den snømannen var lagd i vår egen hage så den stod ikke på offentlig plass!! Da har jeg lov og bli sint!! Ja da forstår jeg. Jeg misforsto, beklager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Enig i det Morsan, men jeg tolket det slik at de var borte på kvelden igjen der snømannen sto, men det kan jo være at huset sto tomt da de var borte på kvelden. Ja, enig at det er lett å misforstå. Men nå er det ihvertfall oppklart! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 En snømann på offentlig plass er ikke deres eiendom og følgelig kan du ikke bli sinna over at noen ødelegger den. Det blir bare for dumt! Skjønner godt at den lille ble skuffet, uansett hvor snømannen sto. Å ødelegge en snømann er dårlig gjort uansett hvor den står. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.