Gå til innhold

Poden så skuffa

Sporty mamma

Anbefalte innlegg

Vi lagde en stoooor og fin snømann her om dagen.I går var vi borte på kvelden og trur du ikke det hadde vært noen pøbelunger og ødelagt hele snømannen!!! Det var tydlige spor i snøen og alt var trampa sønder og sammen.Poden på 3 år ble litt forundra og syns ikke det var snilt gjort. Kjenner jeg blir ganske så sint.Hadde jeg fått tak i de unga skulle jeg sannelig ha gitt dem ett alvorsord. Måtte få ut litt groms :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg fått tak i noen slike så hadde de ikke sluppet med noen alvorsord, for å si det sånn.

Hva skulle du ha gjort da? Kan vel ikke akkurat banke de heller? Måtte eneste være å ringe foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle du ha gjort da? Kan vel ikke akkurat banke de heller? Måtte eneste være å ringe foreldrene.

Hadde ikke gjort meg noe å banke de. Drittunger nå til dags får for lite juling. De vet godt hva de gjør og at det ikke er lov/er dårlig gjort mot andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En snømann på offentlig plass er ikke deres eiendom og følgelig kan du ikke bli sinna over at noen ødelegger den. Det blir bare for dumt!

Enig hvis det er på en offentlig plass, men vet vi at det var det, da?

Hun skriver jo at de var borte på kvelden, og da de kom tilbake oppdaget de at snømannen var ødelagt. Det tyder jo på at snømannen sto hjemme hos dem. Det hadde vært litt pussig å ta med "borte-på-kvelden-kommentaren" dersom snømannen sto på offentlig sted/fellesområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snømann på offentlig plass er ikke deres eiendom og følgelig kan du ikke bli sinna over at noen ødelegger den. Det blir bare for dumt!

Den snømannen var lagd i vår egen hage så den stod ikke på offentlig plass!! Da har jeg lov og bli sint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig hvis det er på en offentlig plass, men vet vi at det var det, da?

Hun skriver jo at de var borte på kvelden, og da de kom tilbake oppdaget de at snømannen var ødelagt. Det tyder jo på at snømannen sto hjemme hos dem. Det hadde vært litt pussig å ta med "borte-på-kvelden-kommentaren" dersom snømannen sto på offentlig sted/fellesområde.

Enig i det Morsan, men jeg tolket det slik at de var borte på kvelden igjen der snømannen sto, men det kan jo være at huset sto tomt da de var borte på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snømannen var lagd i vår egen hage så den stod ikke på offentlig plass!! Da har jeg lov og bli sint!!

Ja da forstår jeg. Jeg misforsto, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det Morsan, men jeg tolket det slik at de var borte på kvelden igjen der snømannen sto, men det kan jo være at huset sto tomt da de var borte på kvelden.

Ja, enig at det er lett å misforstå. Men nå er det ihvertfall oppklart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Skjønner godt at den lille ble skuffet, uansett hvor snømannen sto. Å ødelegge en snømann er dårlig gjort uansett hvor den står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...