Gå til innhold

Graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tre dager til jeg tidligst får mensen (med mindre jeg er gravid:). Er det bortkasta penger å bruke opp graviditetstest nå? Skal jeg vente...er fortsatt veldig utålmodig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det.

I aller beste fall vil du få en antydning til positivt resultat, og du må da uansett ta minst én test til før du kan stole på det.

Ved negativt resultat er du akkurat like langt som før du tok den.

Det kan bli mange tester på den måten hvis dere må prøve en stund, slik de fleste må.

Skrevet

Skal ikke :)

Kjenn godt på forventningen til så lenge!

Takk for svar, må vel smøre meg inn med tålmodighet da:)

Skrevet

Jeg synes det.

I aller beste fall vil du få en antydning til positivt resultat, og du må da uansett ta minst én test til før du kan stole på det.

Ved negativt resultat er du akkurat like langt som før du tok den.

Det kan bli mange tester på den måten hvis dere må prøve en stund, slik de fleste må.

Jeps, takk for råd:-)

Skrevet

Jeg tok test 3 dager før forventet mens og fikk negativt. På dagen mensen skulle kommet fikk jeg svakt positivt. :o) Så jeg ville ventet noen dager ja.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tok test 3 dager før forventet mens og fikk negativt. På dagen mensen skulle kommet fikk jeg svakt positivt. :o) Så jeg ville ventet noen dager ja.

Men nå var jo det tilbake i forrige århundre, da - testene er nok blitt bedre nå.

;)

Skrevet

Men nå var jo det tilbake i forrige århundre, da - testene er nok blitt bedre nå.

;)

Ikke bare forrige århundre, men dertil forrige årtusen;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke bare forrige århundre, men dertil forrige årtusen;-)

Jaggu! :D

Skrevet

Allrighty then, takk:-)

Skrevet

Det furnuftige svaret er: Ja, det er bortkasta - vent noen dager.

Men er du som meg, bryr du deg ikke om dette rådet, og tester, likevel.....

Jeg har fått svakt positivt fem dager før forventa mens, jeg..... Måtte selvsagt teste igjen senere, og da var den klart positiv.

Skrevet

Det furnuftige svaret er: Ja, det er bortkasta - vent noen dager.

Men er du som meg, bryr du deg ikke om dette rådet, og tester, likevel.....

Jeg har fått svakt positivt fem dager før forventa mens, jeg..... Måtte selvsagt teste igjen senere, og da var den klart positiv.

he he, jeg venter til søndag jeg;-)

Skrevet

Husker du om du fikk de samme tegnene på at du skulle ha mensen opp mot dagen? Altså selv om det viste seg at du var gravid?

Skrevet

Husker du om du fikk de samme tegnene på at du skulle ha mensen opp mot dagen? Altså selv om det viste seg at du var gravid?

Det husker jeg ikke, jeg bare visste at jeg var gravid, kjente godt igjen kvalmen fra det forrige svangerskapet. :o)

Skrevet

Det husker jeg ikke, jeg bare visste at jeg var gravid, kjente godt igjen kvalmen fra det forrige svangerskapet. :o)

Hm, ja, med tanke på kvalme, så har jeg ikke hatt et snev av det, og det er kanskje ikke noe godt tegn, uff, nei, jeg må heller bare vente og se:)

Skrevet

Hm, ja, med tanke på kvalme, så har jeg ikke hatt et snev av det, og det er kanskje ikke noe godt tegn, uff, nei, jeg må heller bare vente og se:)

Jeg var overhodet ikke kvalm før enn 1-2 uker etter positiv test.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har vært gravid to ganger og aldri vært gravid i denne forbindelse.

Skrevet

Jeg var overhodet ikke kvalm før enn 1-2 uker etter positiv test.

Godt å høre:-)

Skrevet

humre, hvordan kan det la seg gjøre;-)

Skrevet

Neida, skjønner hva du mener. Deilig at man ikke behøver være kvalm selv om man er gravid, håper jeg er en av dere som slipper også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...