Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 humre, hvordan kan det la seg gjøre;-) *LOL* Hehe, ja det hørtes merkelig ut, ja! Går litt for fort her av og til, men du skjønte selvfølgelig at jeg mente å si at jeg aldri hadde vært KVALM i den forbindelse *S* 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 *LOL* Hehe, ja det hørtes merkelig ut, ja! Går litt for fort her av og til, men du skjønte selvfølgelig at jeg mente å si at jeg aldri hadde vært KVALM i den forbindelse *S* jes jes;-) 0 Siter
Gjest fant ikke et ledig nick Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Er du født i 1971? Det er jeg :-) og jeg vurderer også på å bli gravid, her med nr 3. Har du barn fra før? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Er du født i 1971? Det er jeg :-) og jeg vurderer også på å bli gravid, her med nr 3. Har du barn fra før? Jada, jeg er årgang 71, så kjekt at vi er flere som skal i gang:-) Jeg har IKKE barn fra før, så jeg er så spent at jeg holder på å gå på veggen her:-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.