Gå til innhold

masete pasienter

Gjest negativt eller positivt?

Anbefalte innlegg

Gjest negativt eller positivt?

det må vel være slitsomt for en behandler, eller er det tvert om interessant å jobbe med en pasient som gjør alt en ellers ikke ville gjort, for å nå å nå et mål? Vil alle behandlere som interesserer seg for jobben føle det sånn? Tenker spesielt på nyutdannede og de under spesialisering? Jeg undres på hvorfor min behandler har sagt at det er sjeldent å være presis og ikke ha uteblitt en eneste gang. Ha sånn stå på mot over lang tid. Er det positiv eller negativt? Negativt tror jeg. Tror hn ikke på meg og mitt motiv? Tror hn jeg vil oppnå en slags fordel? Det provoserte meg utrolig mye.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319620-masete-pasienter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest positivt eller negativt?

Det er positivt at en alltid møter og alltid er presis. Det er dessverre ikke selvsagt i 2008.

Dersom du har barn, vet du forskjellen på masing og positiv entusiasme og fremdrift.

Jo, det er et godt poeng det med barn.. Ok, da forstår jeg bedre. Er bare vondt å skulle avslutte med en behandler som jeg ble så trygg på, og fortsette med en ny. Men det har sine grunner og som ikke har noe med dette å gjøre. Det er lett å blande sammen og tenke det verste da. Og nå har jeg tenkt på dette lenge men fant ingen utvei. Takk for hjelpen ,NHD, skal tenke over dette når sånne tanker velter over meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319620-masete-pasienter/#findComment-2635447
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...