Spirello Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har fått julekort med fire forskjellige bilder på - og synes de er fine hvis det er en bildreserie.. Nå har jeg så mange morsomme bilder av poden, så jeg vil gjerne ha dette.. Fotoknudsen som jeg vanligvis bruker har ikke det.. Noen som vet hvor jeg kan bestille det? hva er forresten frist for bestilling av julekort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 På vistaprint.no kan du laste opp og montere mange bilder i julekortet, men jeg synes de er veldig dyre. Høres billige ut i starten men så er det tillegg for alt mulig så du ender opp med en ganske heftig regning. Lang leveringstid og dyr frakt også. Frister varierer sikkert fra leverandør til leverandør. Jeg bestilte i går på japanfotos nettbutikk. Kortene er ferdige til henting i butikk i dag, men de ha ikke mal for flere bilder da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sjekk sponland.no De har masse fine julekort (og merkelapper) - med ett eller flere bilder - mange ulike å velge i! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vistaprint: http://www.vistaprint.no/vp/ns/easypath/gallery.aspx?g=201&category_id=10285&vt=-1&selNumDesigns=6&index_designs=0&orientation=LandScape&ref=1>ype=1 jeg har bestilt der og er veldig fornøyd.. var sånn gratis tilbud da jeg bestilte , ble litt ekstra for noe små endringer, men ble likevel billig, men spørs om de har det nå når det nærmer seg jul. Elitefoto: http://www.elitefoto.no/sections/cardscalendars/cardsv2/ Her er det noen av variantene som er med to bilder =) et lite spørsmål: har du mottatt julekort allerede? jeg er alltid så usikker på når det er "rett" å sende de ut skjønner du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har brukt photoshop og satt sammen 6 bilder og lagret dette som en bildefil og bestilt fremkalling av dette bildet - spent på å se resultatet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 På vistaprint.no kan du laste opp og montere mange bilder i julekortet, men jeg synes de er veldig dyre. Høres billige ut i starten men så er det tillegg for alt mulig så du ender opp med en ganske heftig regning. Lang leveringstid og dyr frakt også. Frister varierer sikkert fra leverandør til leverandør. Jeg bestilte i går på japanfotos nettbutikk. Kortene er ferdige til henting i butikk i dag, men de ha ikke mal for flere bilder da.... Vistaprint dyre? Jeg har bestilt derfra de siste 2 årene, og det har kostet godt under 4 kr pr kort, inkludert konvolutt. Kvaliteten er helt grei, kortene er litt mer "postkortkvalitet" enn "fotografikvalitet" hvis dere forstår hva jeg mener. Jeg har betalt laveste mulig portotakst med levering innen 4 uker tror jeg det var, men i praksis har det aldri tatt mer enn en snau uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vistaprint dyre? Jeg har bestilt derfra de siste 2 årene, og det har kostet godt under 4 kr pr kort, inkludert konvolutt. Kvaliteten er helt grei, kortene er litt mer "postkortkvalitet" enn "fotografikvalitet" hvis dere forstår hva jeg mener. Jeg har betalt laveste mulig portotakst med levering innen 4 uker tror jeg det var, men i praksis har det aldri tatt mer enn en snau uke. Jeg prøvde senest i går. Ville lage et sånt "collage kort" med flere bilder, sikkert noe i likhet med det trådstarter ser for seg. Skulle bestille 20 stk. Grunnpris for trykking av 20 kort 88 kroner. Pluss 120 kr. for opplasting av 4 bilder, pluss et lite tillegg for ekstra fin overflate, pluss 150 kr. i frakt (normalfrakt innen 14 dager). Tilsammen syntes jeg det ble ganske mye for 20 kort, ca. 350 hvis jeg ikke husker helt feil. Riktignok inkludert konvolutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille 30 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg bestilte fra http://www.nfoto.no/products.php?prodtype=ptjmboqalmgrvwpter Er veldig fornøyd. Veldig bra kvalitet og overkommelig pris. Ofte de har tilbud også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Vistaprint: http://www.vistaprint.no/vp/ns/easypath/gallery.aspx?g=201&category_id=10285&vt=-1&selNumDesigns=6&index_designs=0&orientation=LandScape&ref=1>ype=1 jeg har bestilt der og er veldig fornøyd.. var sånn gratis tilbud da jeg bestilte , ble litt ekstra for noe små endringer, men ble likevel billig, men spørs om de har det nå når det nærmer seg jul. Elitefoto: http://www.elitefoto.no/sections/cardscalendars/cardsv2/ Her er det noen av variantene som er med to bilder =) et lite spørsmål: har du mottatt julekort allerede? jeg er alltid så usikker på når det er "rett" å sende de ut skjønner du Nei, fikk i fjor Litt tidlig ennå vel... Sender ikke julekort før slutten av neste uke kanskje jeg.. Eller litt senere. Posten ahr vel noen frister? kjedelig om de kommer frem etter jul da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi har bestilt fra kortshop.no i år og jeg ble kjempefornøyd! Veldig dumt at man ikke får se hvordan det ser ut mens man laster opp bildene, men det fungerte veldig bra med det at de sendte meg korrektur og jeg kunne flytte rundt og endre tekts osv før de ble trykket. Kortene kom i posten nydelig innpakket i egen eske med sløyfe og hjerte på, var virkelig en fryd å åpne:-) Tror det tok litt over en uke fra de var bestilt til jeg hadde de i postkassen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.