uvitende......! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Poden skal snart slutte i barnehagen, har fått tilbud om plass i en nærmere barnehage. Er det "vanlig" å kjøpe en liten gave til barnehagen/avdelingen når barn slutter??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg ville nok gjort det. Særlig hvis poden din slutter før skolestart og kanskje midt i barnehageåret er det hyggelig med en markering. De skal sikkert ha en liten avslutningssamling for å ta farvel. Hva med en liten oppmerksomhet til hver av de ansatte på avdelingen? Trenger ikke være noe dyrt. I tillegg kan du om du ønsker kjøpe noe til barna som blir igjen, f.eks. et nytt spill, puslespill eller noe annet som kan pakkes opp i en samlingsstund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest surreal Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det har vært ganske vanlig der jeg har jobbet, men dette er også veldig individuelt. Det kommer jo veldig an på flere ting - hvor lenge har barnet gått der, hvor fornøyd er du med barnehagen, hvor godt trives barnet, hvor god råd har du osv. osv. Uansett; har du lyst, så har du lov! Flere ganger har barn laget ting hjemme til oss (hver enkelt på avdelingen), eller de har kjøpt en liten/større ting, alt etter som situasjon. Uansett - dette er overhodet ikke noe du MÅ! Og ingen vil se rart på deg om du ikke gjør noe mer ut av det enn å takke/si hadet osv. Men om du har lyst, så er det om ikke annet veldig hyggelig med et kort, eller en konfekt på "huset" eller en blomst på deling eller noe. Det trenger ikke være stort og flott, og en gave til alle som har hatt med barnet å gjøre. Gjør det enkelt og greit for deg selv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metallhøna Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 jeg jobber i barnehage og har fått en blomst av noen foreldre,av andre foreldre ikke.(når mine primærbarn har sluttet)men dette bør du ikke føle deg tvunget til på noen som helst måte.men gjør som du føler for selv:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, jeg har pleid å kjøpe en bok eller to og lage et kort med "Takk for XXXs tid i barnehagen" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi har gitt avdelingen en gave når ungene våre har sluttet. Vi har gitt en bok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.