Gå til innhold

Tom for idèer

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Vår 8-åring får ingen gode gaver til jul, hvis dere ikke kommer med gode forslag. ;-)

Lego er utelukket (han leker ikke med det). Klær er innkjøpt, men det er ikke den største stasen å pakke opp. Leatherman ønsker han seg, det får'n. Likeså blyanter, type kull m/hint av farge og skimmerblyanter. Han er nok en kunstnertype, men skal aldri jobbe med det, sier'n. Men han tegner og tegner og tegner..... det er hans store interesse. Han får også et spill til DS'en.

Leke eller spill/brettspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg synes gutter fra den alderen og opp er så vanskelig å kjøpe til, så jeg er glad sønnen min ønsker seg noe. Av spill har han ønsket seg Monopol kredittkort.

Han har en fjernstyrt robot som han fikk for et par år siden. Walkie talkie-sett er også blitt lekt mye med.

Han får også en fiskestang i år, men det går på interesse. Den ønsker han seg virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gutter fra den alderen og opp er så vanskelig å kjøpe til, så jeg er glad sønnen min ønsker seg noe. Av spill har han ønsket seg Monopol kredittkort.

Han har en fjernstyrt robot som han fikk for et par år siden. Walkie talkie-sett er også blitt lekt mye med.

Han får også en fiskestang i år, men det går på interesse. Den ønsker han seg virkelig.

Fiskestang er bra! Walkie-talkie fikk ungene i fjor. Det er populært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228470544' post='4031642]

Hva er det? Hvor er det å få kjøpt? Virker som det er heeelt i hans bane *ivrig*

Det er en DVD med små filmsnutter der ungene lærer å tegne "tegneseriedyr", har vært vist på NRK og er å få i bokhandler, på Posten etc.

Jeg har sett DVD, spill (tror jeg) og t-skjorte-dekoreringssett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en DVD med små filmsnutter der ungene lærer å tegne "tegneseriedyr", har vært vist på NRK og er å få i bokhandler, på Posten etc.

Jeg har sett DVD, spill (tror jeg) og t-skjorte-dekoreringssett.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228472139' post='4031666]

Staffeli har vi.

Utvide utvalget av lerret, malesaker og innramminger?

Bøker om tetgne- / maleteknikker?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkesykkel?

Tja, kjekt å ha. Jeg må i så fall satse på en proff utgave. Han her har et forbruk av sparkesykler. Han presterte å ødelegge to stk denne sesongen. Den ene knakk i sveisen mellom brett og styre, en andre knakk i sveisen mellom gaffel og styre :(

Vet du om en sparkesykkel som tåler juling? Opp og ned kantsteiner og på små ramper? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228472595' post='4031681]

Tja, kjekt å ha. Jeg må i så fall satse på en proff utgave. Han her har et forbruk av sparkesykler. Han presterte å ødelegge to stk denne sesongen. Den ene knakk i sveisen mellom brett og styre, en andre knakk i sveisen mellom gaffel og styre :(

Vet du om en sparkesykkel som tåler juling? Opp og ned kantsteiner og på små ramper? ;-)

Aner ikke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvide utvalget av lerret, malesaker og innramminger?

Bøker om tetgne- / maleteknikker?

mvh

Ja, jeg fikk to linker fra GA. Tror det blir noe sånt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo funnet på mye allerede da. Monopol synes snuppa på 9 er artig. Har spilt det i mange år. Noen litt spesielle ark til den lille kunstneren. Vet at Biltema har ting her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...