Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vår 8-åring får ingen gode gaver til jul, hvis dere ikke kommer med gode forslag. ;-) Lego er utelukket (han leker ikke med det). Klær er innkjøpt, men det er ikke den største stasen å pakke opp. Leatherman ønsker han seg, det får'n. Likeså blyanter, type kull m/hint av farge og skimmerblyanter. Han er nok en kunstnertype, men skal aldri jobbe med det, sier'n. Men han tegner og tegner og tegner..... det er hans store interesse. Han får også et spill til DS'en. Leke eller spill/brettspill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Rullesko? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Rullesko? Godt forslag! Det har han faktisk nevnt... Mere, mere! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg synes gutter fra den alderen og opp er så vanskelig å kjøpe til, så jeg er glad sønnen min ønsker seg noe. Av spill har han ønsket seg Monopol kredittkort. Han har en fjernstyrt robot som han fikk for et par år siden. Walkie talkie-sett er også blitt lekt mye med. Han får også en fiskestang i år, men det går på interesse. Den ønsker han seg virkelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg synes gutter fra den alderen og opp er så vanskelig å kjøpe til, så jeg er glad sønnen min ønsker seg noe. Av spill har han ønsket seg Monopol kredittkort. Han har en fjernstyrt robot som han fikk for et par år siden. Walkie talkie-sett er også blitt lekt mye med. Han får også en fiskestang i år, men det går på interesse. Den ønsker han seg virkelig. Fiskestang er bra! Walkie-talkie fikk ungene i fjor. Det er populært! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 DVD med Øysteins blyant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 DVD med Øysteins blyant Hva er det? Hvor er det å få kjøpt? Virker som det er heeelt i hans bane *ivrig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kan noe slikt være en idé, om dere har arbeidsplass til det. Pluss passende malesaker. http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=251199&_path=251882;251214;251199 Andre ting som kan bidra til at hans kunst kommer til heder og verdighet. Et godt tegne-og graffikkprogram til dataen. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228470544' post='4031642] Hva er det? Hvor er det å få kjøpt? Virker som det er heeelt i hans bane *ivrig* Det er en DVD med små filmsnutter der ungene lærer å tegne "tegneseriedyr", har vært vist på NRK og er å få i bokhandler, på Posten etc. Jeg har sett DVD, spill (tror jeg) og t-skjorte-dekoreringssett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sparkesykkel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228470544' post='4031642] Hva er det? Hvor er det å få kjøpt? Virker som det er heeelt i hans bane *ivrig* http://www.univers.no/egmont-univers-Site/Spill-og-hobby/Barnespill/-isteins-tegnespill/pdu-MnpRXa9Ea6gAAAEYbhgBoZf3-H7lRXa9FP1gAAAEcowgINf.X;pgid=vp2_F67R3UtSR0MB95B7q3TH0000NkMuIqBx;sid=NKuEUWpaGsqZUSNFIDmNZX9QuNujza_9eqE= http://cdon.no/search?q=%C3%B8ysteins+blyant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Kan noe slikt være en idé, om dere har arbeidsplass til det. Pluss passende malesaker. http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=251199&_path=251882;251214;251199 Andre ting som kan bidra til at hans kunst kommer til heder og verdighet. Et godt tegne-og graffikkprogram til dataen. mvh Staffeli har vi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Det er en DVD med små filmsnutter der ungene lærer å tegne "tegneseriedyr", har vært vist på NRK og er å få i bokhandler, på Posten etc. Jeg har sett DVD, spill (tror jeg) og t-skjorte-dekoreringssett. Ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228472139' post='4031666] Staffeli har vi. Utvide utvalget av lerret, malesaker og innramminger? Bøker om tetgne- / maleteknikker? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Sparkesykkel? Tja, kjekt å ha. Jeg må i så fall satse på en proff utgave. Han her har et forbruk av sparkesykler. Han presterte å ødelegge to stk denne sesongen. Den ene knakk i sveisen mellom brett og styre, en andre knakk i sveisen mellom gaffel og styre Vet du om en sparkesykkel som tåler juling? Opp og ned kantsteiner og på små ramper? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228472595' post='4031681] Tja, kjekt å ha. Jeg må i så fall satse på en proff utgave. Han her har et forbruk av sparkesykler. Han presterte å ødelegge to stk denne sesongen. Den ene knakk i sveisen mellom brett og styre, en andre knakk i sveisen mellom gaffel og styre Vet du om en sparkesykkel som tåler juling? Opp og ned kantsteiner og på små ramper? ;-) Aner ikke :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 http://www.univers.no/egmont-univers-Site/Spill-og-hobby/Barnespill/-isteins-tegnespill/pdu-MnpRXa9Ea6gAAAEYbhgBoZf3-H7lRXa9FP1gAAAEcowgINf.X;pgid=vp2_F67R3UtSR0MB95B7q3TH0000NkMuIqBx;sid=NKuEUWpaGsqZUSNFIDmNZX9QuNujza_9eqE= http://cdon.no/search?q=%C3%B8ysteins+blyant Tusen takk! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Utvide utvalget av lerret, malesaker og innramminger? Bøker om tetgne- / maleteknikker? mvh Ja, jeg fikk to linker fra GA. Tror det blir noe sånt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228472846' post='4031685] Tusen takk! :-) he-he, det hjalp å skrive Øistein med i. Tenk det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dere har jo funnet på mye allerede da. Monopol synes snuppa på 9 er artig. Har spilt det i mange år. Noen litt spesielle ark til den lille kunstneren. Vet at Biltema har ting her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.