Gjest GA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg jobber på et sted der de fleste kollegene er 5-6 år eldre enn meg og har unger som er eldre enn mine unger (mine er 7 og 9, deres er fra 12 og oppover til voksne). Hver gang det blir snakk om oppfølging av unger, å måtte være hjemme når ungene skal legges og andre utfordringer i hverdagen så får jeg høre at det er da iiiiingenting, baaare vent til de begynner på ungdomsskolen/videregående/begynner å drikke og feste etc. Greit at det er en utfordring, men det går da an å tenke seg hvordan det var for noen år siden også? Da de hadde unger på barneskolen og jeg i barnehage var det samme leksa. Det er da iiiingenting, baaare vent til de begynner på skolen og må ha hjelp til lekser/kjøres til aktiviteter/skal i masse bursdager. Glemmer man så fort utfordringene og idylliserer hvordan det var for 3-4 år siden? -eller er kollegene mine en gjeng med selvsentrerte tullebukker? (jeg er veldig glad i kollegene, altså, men av og til...) -og når er egentlig den mest slitsomme perioden med barn? (jeg mener nok mellom 1 og 3 år tror jeg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…