morsan Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har ikke sagt noe jeg. Jeg tror det er like greit. Det virker jo som hun ble skremt av episoden og at hun lærte noe av det. Ja, og jeg så nå labans svar, og er enig i at tidsaspektet spiller en stor rolle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg synes ikke det er noen grunn til å ta opp dette nå, så lenge etterpå. Spesielt ikke når du vet hun har tatt skrekken. Det hadde vært noe annet om du hadde avslørt hendelsen da den skjedde. Da kan slike løfter om hemmelighold smake av allianser, og jeg tror ikke det er så lurt at foreldrene havner "på hver sin side" når det gjelder den typen grenser og reaksjoner. Datteren min er også indoktrinert (av meg) om at sprit er farlig. Men jeg vet ikke om hun alltid tar hensyn til det... Ja, jeg er enig med deg og hun fant ut på egen hånd at sprit er farlig og holdt moralpreken for broren sin. Da er det vel egentlig ikke noe mer å snakke om annet det hun selv har funnet ut:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.