Gå til innhold

Sex and teh City, yndlingsepisoden?

henrikke71

Anbefalte innlegg

Her i DK er det julekalender med fire episoder SATC hver kveld, jeg hygger meg med dem selv om jeg har sett dem mange ganger før.

Jeg har mange favorittepisoder, men kan ikke komme i tanke om en spesiell. I går så jeg den episoden hvor Carrie fakisk finner en helt perfekt mann, og hun er så redd for at han er en "freak" at hun saumfarer skuffer og skap og blir tatt på fersken idet hun prøver å bryte opp en treboks med en sigarettsneip i kjeften.

De gangene jeg har sett det avsnittet tenker jeg, "håper han ikke kommer hjem og fersker henne denne gangen". He he, litt dumt å leve seg inn i en tv-serie på den måten kanskje, men jeg syns den er knallgod og blir ikke lei av den.

Hvilken episode/scene syns dere er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å komme på en favorittepisode, men jeg vet ihvertfall hva som er den _verste_ episoden!! ;-)

Det er den der Charlotte dater en mann som ikke er omskåret, og så lages det skikkelig mye oppstyr om hvor ekkelt det er med all denne huden osv. For en som er vant til norske menn blir jeg bare irritert av dette snakket.

Den nest mest irriterende episoden, er den der Carrie drar til Paris med russeren, og hun nærmest gir byen skylden for at han er en dust.... Jeg som elsker Paris blir litt fornærmet på byens vegne;-)

Men ellers synes jeg at dette var en veldig artig serie:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å komme på en favorittepisode, men jeg vet ihvertfall hva som er den _verste_ episoden!! ;-)

Det er den der Charlotte dater en mann som ikke er omskåret, og så lages det skikkelig mye oppstyr om hvor ekkelt det er med all denne huden osv. For en som er vant til norske menn blir jeg bare irritert av dette snakket.

Den nest mest irriterende episoden, er den der Carrie drar til Paris med russeren, og hun nærmest gir byen skylden for at han er en dust.... Jeg som elsker Paris blir litt fornærmet på byens vegne;-)

Men ellers synes jeg at dette var en veldig artig serie:-D

Ja, det er jo veldig amerikansk innimellom, det skal jeg gi det rett i, men både på den gode og dårlige måten. Men er det ikke sånn at uansett hvor man har kjærlighetssorg, så blir hverdagen farget av det, kanskje spesielt hvis man er i en fremmed ny i et fremmed land.

Jeg elsker Paris jeg også, men fy flate, så arrogante parisere kan være. Syns det var et glimrende bilde av en parisisk overklassedame, hun ekskona til russeren, men faktisk så mislikte jeg han så mye at han ødela den siste delen av serien litt for min del.

Den omskæringsepisoden fikk meg bare veldig nysgjerrig på hvordan det ville være å ha sex med en som hadde fått en, må jeg innrømme...

Men det ser ikke ut til at serien ellers er så populær i Norge? Eller er den bare "out of date"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo veldig amerikansk innimellom, det skal jeg gi det rett i, men både på den gode og dårlige måten. Men er det ikke sånn at uansett hvor man har kjærlighetssorg, så blir hverdagen farget av det, kanskje spesielt hvis man er i en fremmed ny i et fremmed land.

Jeg elsker Paris jeg også, men fy flate, så arrogante parisere kan være. Syns det var et glimrende bilde av en parisisk overklassedame, hun ekskona til russeren, men faktisk så mislikte jeg han så mye at han ødela den siste delen av serien litt for min del.

Den omskæringsepisoden fikk meg bare veldig nysgjerrig på hvordan det ville være å ha sex med en som hadde fått en, må jeg innrømme...

Men det ser ikke ut til at serien ellers er så populær i Norge? Eller er den bare "out of date"?

Jeg tror nok den ihvertfall _var_ populær, men det er kanskje ikke alle som sitter oppe og ser på gamle repriser sent på tirsdagene...;-)

Og så la du jo tråden på feil forum også - litt mindre aktivitet her enn på åpent;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare sett én. Da var de på Playboy Mansion og det var noe med en falsk Fendiveske. De var ganske morsomt.

:)

Det er bare en av utrolig mange gode:-) Ville anbefale deg å skaffe hele dvd-boksen, tror til og med den er blitt ganske billig med årene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en av utrolig mange gode:-) Ville anbefale deg å skaffe hele dvd-boksen, tror til og med den er blitt ganske billig med årene:-)

Jeg har ikke tid til å se så mye på TV. Eller, jeg tar meg ikke tid til det. Jeg skal se dem når jeg blir pensjonist hvis man fortsatt kan se gamle dvder da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...