3jentemor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi har til stadighet diskussioner rundt antallet av gaver til husets barn. Har 3 jenter og de giver gaver sig imellem - som vi betaler og så får de fra os.+ alt det som kommer fra familie og venner da, men det er ikke saken her. Spørsmålet er altså hvor mange gaver de skal få fra oss. Hvor mange giver du til dine barn - og hvad får de? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 I år kjøper vi oss Wii eller Nintendo eller ett eller annet tilsvarende - som en gave til oss alle. Og dermed får jentene (6 og 7) gaver for en _rimeligere_ penge bare til seg selv. Nå skal det sies at våre får veldig lite gaver utenom jul og bursdag, det skjer ikke at vi går innom lekebutikken ellers i året og kommer ut med en leke. Dermed får de litt mer til jul og bursdag. Antall gaver varierer veldig, i år får de vel 3 hver seg: Klokke, et badehåndklè og Polly Pocket-boks. Og en gave fra nissen, det er viktig! De gir også til hverandre, som vi betaler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ungene får en hovedjulegave fra oss foreldre. Så får de en liten gave fra nissen. De gir ikke gaver seg i mellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debra-irl Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kommer helt an på hva de ønsker seg. I fjor fikk datteren vår DS, og da var den fra mamma, pappa og lillebror. I år ønsker hun seg et spill og klær. Da får hun klær av oss, og spill av lillebror. Samme med lillebror, kommer an på hva han ønsker seg. Så det blir +/- tusen kr pr barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gaver Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bok, puslespill, liten leke og spill får hvert barn i år. I tillegg kommer en hovedgave. Det blir mobil til den største og minsten vet vi ikke enda, men ender vel opp med en leke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg pleier å gi ungene gaver fra hverandre, en eller to fra foreldre og en fra Mamsen ) Mamsengaven er blitt en tradisjon, og den er ikke kostbar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis barna får mange gaver ville jeg gitt en gave, hvis de fikk lite gaver ville jeg gitt fler.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 *Host* Det har en tendens til å ta av litt her i huset... I år får Snuppa et smykkeskrin (et ordentlig ett til 695,- som hun kan ha til hun blir voksen), en rosa hettejakke, 4 dvd'er (hun elsker Charlie og Lola og da jeg fant alle til 79,- pr. stk. klarte jeg ikke dy meg...), en bok og et lite kosedyr. Poden får et digert legosett, en tøff hettejakke (han elsker hettejakker!), et spill til Ninetndoen, en bok og en UBFunkeys-figur (dataspilldings). Skal kjøpe en ting til til ham, lurer på å kjøpe den nye boka til J.K. Rowling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 *Host* Det har en tendens til å ta av litt her i huset... I år får Snuppa et smykkeskrin (et ordentlig ett til 695,- som hun kan ha til hun blir voksen), en rosa hettejakke, 4 dvd'er (hun elsker Charlie og Lola og da jeg fant alle til 79,- pr. stk. klarte jeg ikke dy meg...), en bok og et lite kosedyr. Poden får et digert legosett, en tøff hettejakke (han elsker hettejakker!), et spill til Ninetndoen, en bok og en UBFunkeys-figur (dataspilldings). Skal kjøpe en ting til til ham, lurer på å kjøpe den nye boka til J.K. Rowling. ''en rosa hettejakke'' Bra fargevalg:-) Jeg syns gavene høres helt supre ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ''en rosa hettejakke'' Bra fargevalg:-) Jeg syns gavene høres helt supre ut. Den rosa hettejakka er myyyyk og god og hun vil garantert elske den! ) Det blir som regel en hovedgave, et klesplagg, en bok, en film / dataspill og en leke, har blitt sånn de siste årene og ungene er fornøyde også. ) Nå er de veldig lette å kjøpe til og på spørsmål om hva de ønsker seg pleier de å svare:"Jeg ønsker meg det jeg får jeg!" Snuppa sier som regel:"Akkurat det jeg ønsket meg!" når hun pakker opp hver eneste pakke. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den rosa hettejakka er myyyyk og god og hun vil garantert elske den! ) Det blir som regel en hovedgave, et klesplagg, en bok, en film / dataspill og en leke, har blitt sånn de siste årene og ungene er fornøyde også. ) Nå er de veldig lette å kjøpe til og på spørsmål om hva de ønsker seg pleier de å svare:"Jeg ønsker meg det jeg får jeg!" Snuppa sier som regel:"Akkurat det jeg ønsket meg!" når hun pakker opp hver eneste pakke. ) Gode unger du har:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hm, det har jeg ikke tenkt på enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hun på 4,5 får CD-spiller + 1 dvd + 1-2 cd'er. Hun på 7 får Nintendo DS m/ to spill + en dvd Han på 9,5 får twintip-ski m/ bindinger + nye slalåmsko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Storebror får mobiltelefon fra oss forledre, en DVD samling med Brødrene Dals samlede fra katten + en ting fra søstra si som ikke er kjøpt inn ennå. Lillesøster får en kornett (hun spiller) fra oss foreldre, et koppesett i emalje fra katten + en ting fra broren sin som ikke er kjøpt inn ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Takker for alle svarene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Storebror får mobiltelefon fra oss forledre, en DVD samling med Brødrene Dals samlede fra katten + en ting fra søstra si som ikke er kjøpt inn ennå. Lillesøster får en kornett (hun spiller) fra oss foreldre, et koppesett i emalje fra katten + en ting fra broren sin som ikke er kjøpt inn ennå. hvor fikk dere DVD med brødrene Dal?? Er VELDIG ute etter det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hvor fikk dere DVD med brødrene Dal?? Er VELDIG ute etter det! http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.filmforklaring?VareID=6027 Tror de selger den i NRK butikken også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hvor fikk dere DVD med brødrene Dal?? Er VELDIG ute etter det! NORLI hadde tilbud på "samlede verker" med Brødrene Dal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.