Gå til innhold

Billig rattkjelke?

Spirello

Anbefalte innlegg

Hallois! det snør det snør.. :o) Og jeg har lovt min lille pode å ake i helgen, men må først kjøpe rattkjelke.. Og har sett at de er gansek dyre. Så derfor lurer jeg på om noen kloke koner (eller gubber) her inne vet om noen steder jeg kan få kjøpt en som ikke er altfor dyr? Er det noen tilbud for tiden jeg ikke har fåt med meg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om prisen ikke er det avgjørende, er det et lurt tips å kjøpe varianten med automatisk inntrekk av snora. Der er noe herk med det laaaange snøret som må surres av og på eller rundt omkring ved hver tur. Coop bruker å ha medlemstibud på Stiga-kjelker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228503575' post='4032222]

Stiga er et bra merke. Ser norsan linker til et godt tilbud - løp og kjøp! :-)

norsan??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om prisen ikke er det avgjørende, er det et lurt tips å kjøpe varianten med automatisk inntrekk av snora. Der er noe herk med det laaaange snøret som må surres av og på eller rundt omkring ved hver tur. Coop bruker å ha medlemstibud på Stiga-kjelker.

Ja, automatisk snortrekk høres veldig kjekt ut, men jeg har hørt at de ofte ryker fort, og da er man like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, automatisk snortrekk høres veldig kjekt ut, men jeg har hørt at de ofte ryker fort, og da er man like langt.

Det er mulig. Vi har hatt altfor lite snø de siste vintrene, så det er lite vinterutstyr som er blitt utslitt :-(

Nå ser det imidlertid lovende ut :-)) :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig. Vi har hatt altfor lite snø de siste vintrene, så det er lite vinterutstyr som er blitt utslitt :-(

Nå ser det imidlertid lovende ut :-)) :-))

Ja, junior har allerede aking på programmet for i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...