Spirello Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hallois! det snør det snør.. ) Og jeg har lovt min lille pode å ake i helgen, men må først kjøpe rattkjelke.. Og har sett at de er gansek dyre. Så derfor lurer jeg på om noen kloke koner (eller gubber) her inne vet om noen steder jeg kan få kjøpt en som ikke er altfor dyr? Er det noen tilbud for tiden jeg ikke har fåt med meg kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://www.gsport.no/no/Misc/Product/?quicksearchquery=kjelke&categorytype=&productid=235400(BC_5) kr 299 på G-sport? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Biltema har til ca 200 kr tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://www.gsport.no/no/Misc/Product/?quicksearchquery=kjelke&categorytype=&productid=235400(BC_5) kr 299 på G-sport? Steike - nå har de blitt billige! Min er 22 år gammel tror jeg og den kostet helt sikkert mer enn det den gangen! Den er akkurat likedan, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Stiga er et bra merke. Ser norsan linker til et godt tilbud - løp og kjøp! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://www.gsport.no/no/Misc/Product/?quicksearchquery=kjelke&categorytype=&productid=235400(BC_5) kr 299 på G-sport? Om prisen ikke er det avgjørende, er det et lurt tips å kjøpe varianten med automatisk inntrekk av snora. Der er noe herk med det laaaange snøret som må surres av og på eller rundt omkring ved hver tur. Coop bruker å ha medlemstibud på Stiga-kjelker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228503575' post='4032222] Stiga er et bra merke. Ser norsan linker til et godt tilbud - løp og kjøp! :-) norsan?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Om prisen ikke er det avgjørende, er det et lurt tips å kjøpe varianten med automatisk inntrekk av snora. Der er noe herk med det laaaange snøret som må surres av og på eller rundt omkring ved hver tur. Coop bruker å ha medlemstibud på Stiga-kjelker. Ja, automatisk snortrekk høres veldig kjekt ut, men jeg har hørt at de ofte ryker fort, og da er man like langt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, automatisk snortrekk høres veldig kjekt ut, men jeg har hørt at de ofte ryker fort, og da er man like langt. Det er mulig. Vi har hatt altfor lite snø de siste vintrene, så det er lite vinterutstyr som er blitt utslitt :-( Nå ser det imidlertid lovende ut :-)) :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er mulig. Vi har hatt altfor lite snø de siste vintrene, så det er lite vinterutstyr som er blitt utslitt :-( Nå ser det imidlertid lovende ut :-)) :-)) Ja, junior har allerede aking på programmet for i morgen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 norsan?? Skrev jeg det? n-tasten er nært m-tasten, hehe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228517107' post='4032455] Skrev jeg det? n-tasten er nært m-tasten, hehe! Du er tilgitt:-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du er tilgitt:-D *puh* Lettet nå ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228555835' post='4032594] *puh* Lettet nå ;-) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.