Gjest høstløv Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Hva med å heller tenke litt på det faktum at månen forflytter seg 3,8 cm bort fra jorda hvert år. Dvs 380 meter i løpet av 100 år. Hva vil skje med havstrømmene når månen får svakere og svakere kraft. Og hva vil skje med jorda når isen smelter, hvor mange mennesker tåler jorda å bære? Hva skjer når vi har hugget ned all skogen? Ødelegger vi jorda? eller klarer den å tilpasse seg endringer, er menneskene en ny krise, hvorfor har det blitt skapt intelligent liv, hva kommer til å skje i fremtiden? Sitat: "Hva med å heller tenke litt på det faktum at månen forflytter seg 3,8 cm bort fra jorda hvert år. Dvs 380 meter i løpet av 100 år" Det er 380 cm i løpet av 100 år, det har sikkert ingen betydning. Sitat: "Hva skjer når vi har hugget ned all skogen?" Da har det sikkert vokst opp ny skog, trærne vokser litt hvert år. Sitat: "hva kommer til å skje i fremtiden?" Jeg tror at det kommer til å skje store forandringer i fremtiden. Maktstrukturen i verden, slik den er i dag vil, vil blir forandret radikalt. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Bare vent noen millioner år.... Sitat: "Bare vent noen millioner år" Da er alle nålevende mennesker døde. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Hva med å heller tenke litt på det faktum at månen forflytter seg 3,8 cm bort fra jorda hvert år. Dvs 380 meter i løpet av 100 år. Hva vil skje med havstrømmene når månen får svakere og svakere kraft. Og hva vil skje med jorda når isen smelter, hvor mange mennesker tåler jorda å bære? Hva skjer når vi har hugget ned all skogen? Ødelegger vi jorda? eller klarer den å tilpasse seg endringer, er menneskene en ny krise, hvorfor har det blitt skapt intelligent liv, hva kommer til å skje i fremtiden? Når det gjelder skogen så vokser det faktisk mer skog enn hva som blir hugget, så det er ingen umiddelfare med den i alle fall. 0 Siter
cathlin Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Når det gjelder skogen så vokser det faktisk mer skog enn hva som blir hugget, så det er ingen umiddelfare med den i alle fall. Hvor har du det fra? 0 Siter
mrxx Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Hvor har du det fra? Nå er jeg usikker på verdensbasis, men her i Norge så øker skogen og ikke minsker. Tja, hvor jeg har det i fra, det har jeg lest på forsekjellige fora, så det bør være relativt lett å verifisere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.