Gå til innhold

Dumme utsagn...

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Hva med å heller tenke litt på det faktum at månen forflytter seg 3,8 cm bort fra jorda hvert år. Dvs 380 meter i løpet av 100 år. Hva vil skje med havstrømmene når månen får svakere og svakere kraft. Og hva vil skje med jorda når isen smelter, hvor mange mennesker tåler jorda å bære? Hva skjer når vi har hugget ned all skogen? Ødelegger vi jorda? eller klarer den å tilpasse seg endringer, er menneskene en ny krise, hvorfor har det blitt skapt intelligent liv, hva kommer til å skje i fremtiden?

Sitat: "Hva med å heller tenke litt på det faktum at månen forflytter seg 3,8 cm bort fra jorda hvert år. Dvs 380 meter i løpet av 100 år"

Det er 380 cm i løpet av 100 år, det har sikkert ingen betydning.

Sitat: "Hva skjer når vi har hugget ned all skogen?"

Da har det sikkert vokst opp ny skog, trærne vokser litt hvert år.

Sitat: "hva kommer til å skje i fremtiden?"

Jeg tror at det kommer til å skje store forandringer i fremtiden. Maktstrukturen i verden, slik den er i dag vil, vil blir forandret radikalt.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

13

• tonie

7

• morsan

3

• henrikke71

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

Bare vent noen millioner år....

Sitat: "Bare vent noen millioner år"

Da er alle nålevende mennesker døde.

Skrevet

Hva med å heller tenke litt på det faktum at månen forflytter seg 3,8 cm bort fra jorda hvert år. Dvs 380 meter i løpet av 100 år. Hva vil skje med havstrømmene når månen får svakere og svakere kraft. Og hva vil skje med jorda når isen smelter, hvor mange mennesker tåler jorda å bære? Hva skjer når vi har hugget ned all skogen? Ødelegger vi jorda? eller klarer den å tilpasse seg endringer, er menneskene en ny krise, hvorfor har det blitt skapt intelligent liv, hva kommer til å skje i fremtiden?

Når det gjelder skogen så vokser det faktisk mer skog enn hva som blir hugget, så det er ingen umiddelfare med den i alle fall.

Skrevet

Når det gjelder skogen så vokser det faktisk mer skog enn hva som blir hugget, så det er ingen umiddelfare med den i alle fall.

Hvor har du det fra?

Skrevet

Hvor har du det fra?

Nå er jeg usikker på verdensbasis, men her i Norge så øker skogen og ikke minsker.

Tja, hvor jeg har det i fra, det har jeg lest på forsekjellige fora, så det bør være relativt lett å verifisere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...