Gjest Pallefrom Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hei.. Jeg har brukt 400mg Lamictal i mange år. I sommer kuttet jeg ut medisinene, følte meg så bra....men du verden og syk jeg ble nå i høst.. Brukte Zyprexa en stund til jeg fikk roet meg. Jeg er nå oppe på 500mg Lamictal i døgnet og tar hele dosen om morgenen. Jeg var og tok serumsspeil 25 timer ette siste dose, og hadde da 9,5 skulle ikke det være ok etter så lang tid? Jeg kjenner ikke til hvordan denne medisinen "forbrennes" i kroppen, men den må vel ha en topp på kurven etter ca 12 timer? meningen er at jeg skal opp på 700mg, men sliter allerede nå veldig med søvnen. Tar 15mg Imovane når jeg legger meg, men våkner etter bare 2-3 timer, blir veldig sliten av dette også. Hva kan ha skjedd her vekten er den samme nå som i sommer. Legen sier at det går fint og ta bloprøve etter så mange timer. Selv har jeg hørt 12 timer, men det går vel greit med en utregning???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.