Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forandret meg. Problemene er fortsatt de samme, bare tydeligere, Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått meir innsikt?

Ja.

Men bude ikke det gjøre problemene mindre eller i alle fall lettere å takle?

Nå takler jeg det over hodet ikke, sitter og leter etter "utveier". Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Fått meir innsikt?

Sorry.

Slitsom dag. Skal prøve å finne noe mer konstruktivt å gjøre. Rydde kanskje? Det er i alle fall nødvendig.

Skrevet

Ja.

Nå takler jeg det over hodet ikke, sitter og leter etter "utveier". Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Bare pust. Det ordner seg etter hvert:-)

trøstehilsen

Skrevet

Ja.

Takle, akseptere? -Akseptere- at du ikkje takler det?

Som cathlin seier er å puste ein god strategi. Overleve ein dag om gongen. Ete fishermans friends å gå tur ute i kjølen =)

Skrevet

Bare pust. Det ordner seg etter hvert:-)

trøstehilsen

Godt poeng:-) Sannsynligvis er det å holde ut underveis noe av det viktigste en kan gjøre.

Gjest Det lurer jeg på i kveld.
Skrevet

Godt poeng:-) Sannsynligvis er det å holde ut underveis noe av det viktigste en kan gjøre.

Er det normalt å få skikkelig destruktive følelser, hat, sinne, vet ikke årsak, som om det som kommer frem i lyset er et monster? Vil det si at jeg da egentlig er et monster men har fortrengt det?

Skrevet

Er det normalt å få skikkelig destruktive følelser, hat, sinne, vet ikke årsak, som om det som kommer frem i lyset er et monster? Vil det si at jeg da egentlig er et monster men har fortrengt det?

Neida, du er ikke et monster. Du er bare ikke vant med å kjenne på sterke følelser.

Skrevet

Jeg vet det. Men noen ganger bare må jeg "skrike" litt, og prøver å finne måter som ikke er så veldig destruktive.

Skrevet

Jeg vet det. Men noen ganger bare må jeg "skrike" litt, og prøver å finne måter som ikke er så veldig destruktive.

Jeg har lært meg til å være "sunt" ustabil. Jeg ser på det som et sunnhetstegn og ingen forstyrrelse, da jeg før var jevnt ulykkelig og miserabel, mens nå svinger det mer og jeg kan til tider føle meg ganske lykkelig. Jeg gråter ofte og uhemmet i perioder, men stopper meg selv etter en kort stund. Omtrent som godterispising i små porsjoner... For meg er slike utblåsinger sunne, da det er blanding av sorg og traume og alt mulig, og jeg synes det døyver litt å skrike til veggene. Jeg er ikke redd mine egne stormer lengre. Jeg bestemmer hvor høyt jeg midlertidig vil skrike. Og gjør det. Av og til bestemmer jeg meg for å skrike så høyt jeg bare klarer. Ikke særlig sunt for stemmen, men jeg opplever at en slik utblåsing kan være enormt sunn for hele systemet mitt. Det er ingen som hører det og jeg gjør som jeg vil! Jeg får ut enorm spenning, og etterpå roer det seg i meg. I begynnelsen følte jeg meg så steingalen når jeg slapp kontrollen, men det gjør jeg ikke lenger, og da finner jeg den igjen når det er riktig og sunt å finne den igjen. Det er noe med hvordan en tar det selv, sine egne bunner. Slik er det for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...