Gjest huldrine Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Eller hva det nå heter?? Jeg sliter noe veldig med dette og ikke greie å bestemme meg. Diskuterer med meg selv og finner årsaker i både den ene og den andre retningen for å la ting være...hjelpe meg Eks. Måtte ringe og si fra meg time hos behandler. Jeg vet at jeg trenger en time nå...egentlig..men så ser jeg for meg alle andre som helt sikkert har det værre enn meg før jul og behandleren har helt sikkert ikke lyst til å snakke med meg. Er jeg egentlig så syk? Tja...kunne vært verre. Så derfor utsetter jeg å ringe. Eks 2. Har hundre ting å gjøre i huset både inne og ute. Hver gang jeg skal starte med noe, kommer en "stemme" i hodet som sier at dette er nytteløst, hva er vitsen, hvorfor gjøre dette? Har ligget i senga i 3 dager, sover, sover, sover, angst for alt, hva er det egentlig som feiler meg?? 0 Siter
Gjest most awful Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Ambivalens kan jo være symptom på flere ting. Men det høres jo ut som om du er deprimert og har litt skuppeltanker/selvutslettende tanker. 0 Siter
Gjest huldrine Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Ambivalens kan jo være symptom på flere ting. Men det høres jo ut som om du er deprimert og har litt skuppeltanker/selvutslettende tanker. Kanskje det, mye som ikke stemmer her for tiden. Jeg tror jeg legger meg rett ned og våkner om noen måneder (( 0 Siter
Gjest ville jeg gjort Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Kanskje det, mye som ikke stemmer her for tiden. Jeg tror jeg legger meg rett ned og våkner om noen måneder (( Hei kjære deg. Har du snakket med fastlegen din om dette? Sånn skal du ikke ha det vet du. Det høres ut som depresjon, og det finnes det god behandling for. Jeg ønsker deg god bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.