Gjest Fortvilet datter Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hei, jeg har noen spørsmål ang. min mor. Jeg er 39 år, har vokst opp i en splittet familie, hvor jeg følte at min mor hele tiden favoriserte min bror. Nå i godt voksen alder har jeg et hellre anstrengt forhold til min mor. Jeg har en liten datter på 4år, og mens jeg gikk gravid hadde jeg en utblåsning ovenfor min mor. Etter det har hun ikke villet komme på besøk til oss. hun har hele tiden unskyldninger selv om jeg ringer å ber henne. Hun ringer heller aldri til oss. Jeg føler at hun ikke er interessert i barnebarnet sitt i det hele tatt, selv om hun bruker å sende penger til jul og til bursdag.Hun tar knapt kontakt med familie og folk.sier hun ikke kan dra fra kattene sine.virker på mange måter at hun er sjalu på meg i negativ omtale.vi er fortvilte over situasjonen,hva kan vi gjøre?,vurdert å ta kontakt med hennes fastlege? 0 Siter
Gjest huldrine Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har sånn ca samme type mor. Igjennom min oppvekst og mine barns oppvekst fraværende. Har etterhvert måttet innse at hun er sånn, kan ikke på noen måte forandre henne. Jeg har blitt såret, ca 1000 ganger, men nå vet jeg at problemet ligger hos henne og ikke hos meg....endelig. Du kan vel..aldri forvente at din mor blir som andre mødre,bestemødre..og at du vil motta den omsorg som andre, med friske døtre mottar. Du vil få klager fra dine barn som...hvorfor liker ikke farmor meg, hvorfor ringer hun ikke, hvorfor tar hun ikke kontakt?? Derfor..smertelig nok...må du (om din mor ikke velger å motta behandling), greie deg selv, og du finner muligheter og veier du selv velger og gå...! Jeg vet, har opplevd alt dette. Håper din mor kan få hjelp. Klemmm 0 Siter
Gjest agree Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er det samme med min mor, men hun har hund. Jeg tror ikke det er så mye du kan gjøre med dette, bortsett fra å slikke dine sår og innse at hver og en lever sitt liv slik de ønsker. Dere kan kanskje yte litt andre veien, reise dit på besøk? Min mor er alltid overlykkelig når vi kommer dit, men beveger seg sjelden i retning av oss. Jeg har tatt det opp flere ganger, men det har aldri blitt noen bedring. Jeg har gitt opp og snakker med henne på tlf og reiser dit når vi har anledning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.