Gå til innhold

Det er ingen som kan ta imot meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en åpen henvisning av legen min i går til psykolog.Jeg sliter med angst , etter overgrep som barn.Nå er det panikkangsten som sliter meg i filler.

Men jeg har ringt dem alle i min by + nabobyer. Det finnes ikke NOEN som har mulighet å ta imot meg for samtaler. Jeg trenger bare å få sortert tankene mine litt, få litt støtte og veiledning.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår at du kontakter din fastlege igjen og forklarer situasjonen. Det finnes i de fleste kommuner psyk. sykepleiere som kan være gode på samtaler og støtte, kanskje det kunne være noe?

Selv fikk jeg den beste hjelpen jeg noen gang har fått ved en 4-5 samtaler med en prest.

Gjest ville jeg gjort
Skrevet

Hei, selvfølgelig finnes det noen som kan ta i mot deg. Jeg er enig med den andre som har svart deg, snakk med fastlegen din på nytt og forklar situasjonnen. Det høres ut som du kan ha nytte av å snakke med en psykiatrisk sykepleier i kommunen. Dit kan du også søke selv, uten henvisning fra fastlegen din. Ring kommunens sentralbord og be om å bli satt over til psykisk helsearbeid hvor du forklarer situasjonnen.. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...