Gjest Evina Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg fikk en åpen henvisning av legen min i går til psykolog.Jeg sliter med angst , etter overgrep som barn.Nå er det panikkangsten som sliter meg i filler. Men jeg har ringt dem alle i min by + nabobyer. Det finnes ikke NOEN som har mulighet å ta imot meg for samtaler. Jeg trenger bare å få sortert tankene mine litt, få litt støtte og veiledning. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter
Gjest agree Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg foreslår at du kontakter din fastlege igjen og forklarer situasjonen. Det finnes i de fleste kommuner psyk. sykepleiere som kan være gode på samtaler og støtte, kanskje det kunne være noe? Selv fikk jeg den beste hjelpen jeg noen gang har fått ved en 4-5 samtaler med en prest. 0 Siter
Gjest ville jeg gjort Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Hei, selvfølgelig finnes det noen som kan ta i mot deg. Jeg er enig med den andre som har svart deg, snakk med fastlegen din på nytt og forklar situasjonnen. Det høres ut som du kan ha nytte av å snakke med en psykiatrisk sykepleier i kommunen. Dit kan du også søke selv, uten henvisning fra fastlegen din. Ring kommunens sentralbord og be om å bli satt over til psykisk helsearbeid hvor du forklarer situasjonnen.. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.